Gå til innhold

Nikon d40, britisk utgave?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg senest i dag nikon d40 kitet med hus og objektiv som mitt første speilrefleks, veldig fornøyd så langt. Men, nok om det. Det jeg skal fram til er at kameraet jeg kjøpte kom med britisk(UK) strømadapter. jeg snakket med de på elkjøp, og de sa at det er en europeisk utgave osm er lik i alle land.

Jeg fikk riktig nok med en anne ledning, men er det noen andre nikon eieret som har fått kameraet sitt med engelsk strømplugg? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med nytt kamera, Hufse-tufsa. Et godt sprang fra kompaktklassen det :thumbup:

Det er ganske uvanlig at slik skjer, men det er nok gjort en pakkefeil sentralt hos Nikon Europa, som kanskje har fått konsekvens for andre land også.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Det er ganske uvanlig at slik skjer, men det er nok gjort en pakkefeil sentralt hos Nikon Europa, som kanskje har fått konsekvens for andre land også.

Jaja.. sikkert noe sånt, bare lurte på om elkjøp faktisk snakket sant her. Uansett jeg er fornøyd! Fikk kameraet for 2300 :!: pga. at det er UK versjon.

Lenke til kommentar

Hehe. Manualen er et bra sted å begynne ja.

Fikk fin pris ja, men synes det er litt råttent av elkjøp å sideiportere kameraer slik. Elkjøp eies jo av en engelsk EL-gigant, som da mest sansynelig bare sender kameraer over sjøen og elkjøp får en profit på kameraet som er mye høyere enn de andre butikkene som bruker en norsk importør får.

Lenke til kommentar

Hei Pasilac jeg fikk også denne uken ett Nikon D40Kit som jeg hadde kjøpt av Elkjøp. Det var bestilt for noen uker siden ipåvente av leveranse fra Nikon. Viste seg at Nikon ikke kunne levere kamera, og jeg møtte på butikken etter å ha snakket med kundeservice med lovnad om at jeg skulle få ett annet produkt. Det viste seg jo selvfølgelig å ikke være lett. Mye frem og tilbake der jeg tilogmed ble tilbudt kompaktkamera som ett tilsvarende produkt. Neste dag hadde de klart å skaffe meg ett produkt, ett Nikon D40, ett som de forklarte var EU utgaven, her fulgte UK ledning med i pakken. Fikk også med annen ledning samt brukermanualen på Norsk. Prisen når jeg bestilte kamera fikk jeg ned til 2390 kr da jeg henviste til kampanje på Coop OBS.

Ut å knips, jeg er helt fersk og det jeg har fått prøvd frem til nå har vært kjempe morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...