Cpt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Yo, har lyst til å se en litt gammel skrekkfilm, tenker på noe fra 60-70-tallet som er verdt å se. Trenger ikke være noe med høy ''bø'' faktor, heller ikke gory, men heller noe med stemning, litt vanskelig å forklare nøyaktig hva jeg er ute etter, problmet er at jeg elsker skrekkfilmer, men føler at jeg har sett det meste som er og se fra 80-tallet og oppover, og har begynt å utforske litt gamle filmer. Kan vel legge til at jeg va ganske begeistret for Texas chainsawmassacre(orginale) the shining osv, men vil gjerne se noen filmer som omhandler noe overnaturlig, helt greit med en gal morder som slår seg løs, men blir gjerne veldig mye av det samme Uansett, glad for all hjelpen jeg kan få, på forhånd takk Endret 7. juli 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Rosemary's Baby, The Omen, Psycho, The Birds, The Exorcist, The Last House On The Left, Carrie, Jaws, The Bird With The Crystal Plumage og Halloween. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Vil anbefale deg å sjekke ut Jungfrukällan Endret 8. juli 2008 av Era_Vulgaris Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 The Changeling (1980) virker som nøyaktig hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takker for alle svar, ser ut som det er mye spennende her, skal sjekke det jeg har fått inn av svar til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå