Arch-Heretic Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er i spania for tiden og vurder a kjope denne maskinen. http://www.controlp.com/PORTATIL-ACER-ASPI...320_29488_P.asp Er ikke sa veldig inne i pcer for oyeblikket, spesielt ikke inni laptoper. Kommer til a bruke den til en del gaming, sa den bor helst vare kraftig. Den koster ca 5830 kroner, virker det som ett greit kjop eller? Lenke til kommentar
Selbyggen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei! Ja, go for it. 4gb m/blueray modellen i Norge koster 8990 på elprice. Den "billige" med 3gb ram og uten blueray koster 7995. Jeg har selv den med 4gb ram, og kjører f.eks AoC uten problemer. 1280x800 på high Kjørte nettopp en 3DMark06, med en film gående i bakgrunn og div pokerprogram/internet explorer + azureus. Fikk alikevel lurt meg opp på over 5000 poeng (5280) En god gameing PC til en rimelig pris Lenke til kommentar
Arch-Heretic Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Kommer til a ga for den tror jeg, er temmelig billig her i spania, sa vist noen andre vet om en kraftigere laptop jeg kan kjope, sa er ikke penger noe spesielt stort problem. Ups ser vist at det var en annen 5930g trad, far se litt bedre etter neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå