Gå til innhold

Liten, rask mobil til bilder og SMS


Anbefalte innlegg

Hei

 

Sitter å vurderer min egen telefon her nå, en LG KU990, som jeg jo er veldig glad i. Samtidig vil jeg si at det er en ting som irriterer meg enormt med den, hvor treg den er.

 

Har også kommet til et punkt der jeg skjønner at dill dall kun er, ja, dill dall. Så leter heller etter ting som byggekvalitet og batteritid.

 

Vil ha noe med skikkelig kamera (blitz+3mpix helst). Ser også positivt på videokvalitet, helst VGA her. Bruker telefonen ganske mye, mest til SMS, og vil derfor også ha en god ordliste (den typen SE har, som oppdaterer seg når man bruker ord ofte..Vet ikke hvilke andre merker som har dette). Har nå testet 3 telefoner som går for å ha OK batteritid, og jeg spiser igjennom de på 1, maks 2 dager fordet, så skulle gjerne satt batteritid i fokus :)

 

Annet enn det er det ikke mye, generell kvalitet setter jeg pris på, og ikke feil dersom den er liten ^^

 

Takker for svar.

 

EDIT: Pris glemte jeg å nevne. Ser helst at den blir billigst mulig, skal kjøpe den med 1 år binding til Netcom friSMS tenkte jeg, hvis det er mulig ^^ En siste notat, vil ha candybar utforming, eventuelt skyvetelefon.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, trodde jeg hadde postet at jeg hadde sett på den, noe jeg tydeligvis hadde glemt :p

 

Den er som du sier ganske etter min oppskrift, men blir litt skremt av dette at det er en smarttelefon. I utgangspunktet er dette noe jeg hadde likt, men det krever jo en del ressurser :)

 

Uansett, har også sett på SE C702, men det jeg der ikke liker er at den har harde taster som amobil skriver. Når jeg skriver 100-200SMS om dagen til tider, vil det kunne være et problem. Kjent tidligere smerter i tommelleddet, ikke noe jeg sliter med nå da (nå har jeg jo ikke taster engang :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...