Enceladus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Noen som kan anbefale noen gode japanske filmer som handler om ungdommer? Kanskje noe lignendes Battle Royale? Den var meget bra Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Aoi Haru (Blue Spring) kan man vel si handler om ungdommer. Den falt i alle fall i smak hos meg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Summer Time Machine Blues og Shimotsuma monogatari. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 liveaction? japanere er ikke så flinke som det (de er flinkere enn holywood folk, men budsjettet på live-action er nesten alltid lavt...) se heller noen animeer;) men du kan jo prøve nana (selv om nana også har en anime som er bedre...) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Anime ser jeg nok av Nana er notert Men tror kanskje jeg leser mangaen først. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Aoi Haru (Blue Spring) kan man vel si handler om ungdommer. Den falt i alle fall i smak hos meg Summer Time Machine Blues og Kunne ikke støttet disse anbefalingene noe mer. Fantastiske filmer! Disse tre er også veldig gode og morsomme: -Ping Pong (2002) -Swing Girls (2004) -Waterboys (2001) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Anime ser jeg nok av Nana er notert Men tror kanskje jeg leser mangaen først. råder deg mot det=Þ se enten animeen eller liveactionen først, sånn du vil enjoye det med imo Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Støtter Summer Time Machine Blues, Ping Pong og spesielt Waterboys som jeg aldri får nok av. Må legge til: Go Crows: Episode 0 Feil land (Sør-Korea), men en av de beste filmene i sint ungdom kategorien. Once Up on a Time in High School. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker disse filmene Noen som vet om noen helt ferske som er sluppet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå