Eksempel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei. Jeg har hørt rykter om at noen har tatt opptak av da de tok prøven til å få lappen til 50 CC moped. Noen som vet hvor jeg finner denne filmen? Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) HUSK at det er 6 forskjellige prøver på biltilsynet til moped... edit: Kan øve på www.prove.no også Endret 7. juli 2008 av mtpower Lenke til kommentar
ruuben Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 det er rikti som han over sier.. anbelfaler å øve på teoritentamen.no koster 30 kr å da kan du øve deg på mopedteori i 1 døgn vet ikke om det hjelper deg, men hjalp meg mye;) men skader ikke å lese i teoribok heller da.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 kjørelæreren min sa at datamaskinen bare plukket og 30 spørsmål av i alt 3000 spørsmål, så du vil nok aldri få HELT den samme prøven, selv om du kan møte på noen av de samme spørsmålene om du skulle ta den flere ganger. den på Prove.no er dessuten ikke som den virkelige, da den på prove.no har 45 spm. Lenke til kommentar
ruuben Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 den på proven tok eg to ganger på rad, den eneste forskjellen jeg merket var ett spm. den på teoritentamen.no koster penger, men den er også bra;) teoritentamen er også spesielt laga spm utfra teoriboken, det er samme "selskap".. ALT, å det mener jeg er det samme som teoriprøven:D Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kan vel lese i dette forumet også: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=73678 Flere brukere som kommer med sider der de har sånn "prøve", trur jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå