Lakus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kjøpte litt av hvert i dag og det er deilig å få brukt litt penger. Shopping-spree liste: Tre T-skjorter og to gensere DVD Die Hard Collection (de første tre filmene) DVD Cloverfield DVD Batman Begins DVD 2001: A Space Odyssey Spill Unreal Tournament III Totalt ble det 2427,- Fikk også nye sko i bursdagsgave, samt ny bukse. It's a guud day. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hadde nok spart en god del hvis du hadde lasta ned alle filmene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Har gjort det før, men bestemte meg for å kjøpe dem også. Nedlastning er for meg en slags "preview". Suger filmen (D-War anyone) så orker jeg ikke kjøpe den, og den blir slettet. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kjeda meg litt i dag. Så jeg så på batman begins. Hadde glemt hvor bra den var ! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har gjort det før, men bestemte meg for å kjøpe dem også.Nedlastning er for meg en slags "preview". Suger filmen (D-War anyone) så orker jeg ikke kjøpe den, og den blir slettet. Me too... Genial løsning. Så først Cloverfild fra du vett, og så kino, og så på dvd og snart på Blu-Ray håpper jeg. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hadde nok spart en god del hvis du hadde lasta ned alle filmene Tror nok han ville spart en del hvis han hadde sydd t-skjortene selv og... Where's the UNTZ Lakus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå