Gå til innhold

9500 til 9800 ! med Cat 3.2

Orak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting.. vil den 9500 to 9800 pro funke med et 9700pro kort også ??

slik at det blir 9700pro to 9800 :shrug:

Ja, bruk denne:http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/ati2mtag.8040c_9800_2.zip

Fungerer dette også på 9700 npro?

Lenke til kommentar

En liten ting, dere har klokket og moddet kortene deres til å kjøre så godt som likt som R350, men dere har ikke R350 :p Man kan jo klokke et R350 kort mye mer enn det man kan med et 9500...

Jaja, uansett, dette er ekstremt festlig, og ATI har tabbet seg ut noe massivt - de har ikke laget noe nytt kort, bare nye drivere til den gamle kjernen.

Lenke til kommentar

Jaja, får vel hive meg på moddinga jeg og....Men fuz et spørsmål...funker Omegadrives drivere til å modde fra 9700@9800 eller må jeg fixe ati2mtag.sys filen manuelt for å oppleve noe resultat??

Eller kanskje man bare skulle vente på Cat. 3.3 :D

Lenke til kommentar
En liten ting, dere har klokket og moddet kortene deres til å kjøre så godt som likt som R350, men dere har ikke R350 :p Man kan jo klokke et R350 kort mye mer enn det man kan med et 9500...

Jaja, uansett, dette er ekstremt festlig, og ATI har tabbet seg ut noe massivt - de har ikke laget noe nytt kort, bare nye drivere til den gamle kjernen.

Der tar du feil. Denne modden fungerer ikke fullt og helt, fordi R300 er ganske enkelt ikke R350, uansett hva du installerer. R350 har endel forbedringer i hardware (chippen) som software ikke kan gjøre en dritt med.

Men, det er fett fordet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...