Gå til innhold

Nytt design/forum,ser det bra ut?

Anbefalte innlegg

Nolantica har i dag tatt skrittet fra ikonboard over til MySQL baserte Invision Power Board :)

Og i sammenheng med det nye forumet har da eg "newbie webmaster" cali3d laget et nytt design for det nye forumet :)

Se her:

http://www.nolantica.com/forum/

Ser det bra ut ?

Veit det er en del brukere her som bruker Opera som nettleser og lurer da på om dere kan se noen problemer med forumet's design?,har tidligere fått kommentarer på at "topic view" vises feil i opera..noe som eg meiner å ha fått fikset,men eg har så langt bare fått testet det med Opera versjon 7.02 hvor det da vises rett for min del i hvert fall.

Noen som kan se feil med forumets design når dei bruker eldre versjoner av opera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker :)

At "vi" trenger flere brukere er jo ikke noen godt bevart hemmelighet he,he...men vi er nå en handfull trofaste medlemmer av nolantica som liker oss godt der,om det kommer flere til så er jo det bare positivt :)

Uansett nytt meget forbedret forum i Invision Power Board(før ikonboard) pluss stilig utseende på forumet kan jo kansje også hjelpe litt med tanke på antall brukere.

Only time will tell ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...