Gunfreak Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 jeg spiller en barbarien, og var spekke for 2 hånd, og en kompis var conqurar og var også speka for 2 hånd, men når vi så litt på stats, viste det seg at 2 hånds våpen gjør mye mindre skade, et eksempel var et 2 hånd sverd med 65dps, så finner man et 1 hånds som er samme lvl men skader 74, ikke nok med det, men man kan ha TO av dem, så du får over dobble skade med duel wield enn med 2 hånds våpen. vi begge respeca til duel og har ikke sett oss tilbake. hvorfor er det slik, begge de 2 klassene har et egent tech tree for 2 hånds våpen, men hvorfor gidde når man må være dum for å bruke dem, da man skader MYE mindre enn med duel wield Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du må ikke legge deg for mye opp i dps osv. Han har kanskje andre spells osv som gir damage, da øker hans dps. Feks på min Guardian kan jeg feks ha 50dps på sverdet mitt, om jeg fyrer opp alt av damage ting jeg har, så har jeg 107dps ca. Så kommer litt an på Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 2hand har vel alltid vært burst dmg våpen å men ja som HoX skal jeg være enig i at dps forskjellen er slik den er Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 dualwield for dps, 2h for CC og litt mindre dps. Når det gjelder damage per second statsen på våpenet har den veeeeldig lite å si om det står 65 eller 74. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 dvs, man level 20 weapon er like god som level 50 i AoC? med tanke på sånne blues. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 dvs, man level 20 weapon er like god som level 50 i AoC? med tanke på sånne blues. Nei, og det vet du. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 alikevel er det ganske så nærme da, og hvorfor ikke tenke på våpnets dps? er jo en indikator, og er jo en grunn til at det står der. Og jeg som HoX har jo ikke mulighet til å gå DW.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 alikevel er det ganske så nærme da, og hvorfor ikke tenke på våpnets dps? er jo en indikator, og er jo en grunn til at det står der. Og jeg som HoX har jo ikke mulighet til å gå DW.. jeg er også barbar, har testet full reaver, full zerker. må si at reaver er vårt dps tree. men det er fult mulig å gjøre bra dps som zerker også. ikke nokk med det, men du får utrolig mye stun og KD i zerker treet. jeg har specca om til hybrid som fokuserer på 2h dmg no, og jeg kan enda one shote mobs på min lvl, bare ikke like ofte som reaver. så vist du ikke bruker meste parten av tiden i raid og instance så funker berserker like bra, og bedre når du solo pve'er og pvp'er. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det finnes ikke auto-attack i dette spillet, så det å ha to våpen med 50 DPS i seg vil ikke tilsvare 100 DPS. MEN man kan specce for at "offhand" skal procce oftere, så da har man faktisk en sjanse for at begge våpnene treffer samtidig i et treff, og da får man 100 DPS i dette slaget, men dog kun "chance on hit". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå er det jo uansett Combos ect som gjør den største skaden Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Nå er det jo uansett Combos ect som gjør den største skaden Off-hand slag kan jo "procces" selv i comboer etter det jeg har erfart hvertfall Kjør en Cyclone of Steel og tell antall slag mellom 20-30 forsøk, så ser man at det ikke alltid er like mange "treff". Altså off-hand "procer" engang i blandt og gir deg et ekstra slag. Endret 9. juli 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) alikevel er det ganske så nærme da, og hvorfor ikke tenke på våpnets dps? er jo en indikator, og er jo en grunn til at det står der. Og jeg som HoX har jo ikke mulighet til å gå DW.. jeg er også barbar, har testet full reaver, full zerker. må si at reaver er vårt dps tree. men det er fult mulig å gjøre bra dps som zerker også. ikke nokk med det, men du får utrolig mye stun og KD i zerker treet. jeg har specca om til hybrid som fokuserer på 2h dmg no, og jeg kan enda one shote mobs på min lvl, bare ikke like ofte som reaver. så vist du ikke bruker meste parten av tiden i raid og instance så funker berserker like bra, og bedre når du solo pve'er og pvp'er. legg merke til at jeg sier "jeg som HoX" altså jeg er ikke Barbarian og har ikke mulighet til kjøre DW, eneste 2hand... så blir litt anderledes da Endret 9. juli 2008 av SnusHanen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 alikevel er det ganske så nærme da, og hvorfor ikke tenke på våpnets dps? er jo en indikator, og er jo en grunn til at det står der. Og jeg som HoX har jo ikke mulighet til å gå DW.. jeg er også barbar, har testet full reaver, full zerker. må si at reaver er vårt dps tree. men det er fult mulig å gjøre bra dps som zerker også. ikke nokk med det, men du får utrolig mye stun og KD i zerker treet. jeg har specca om til hybrid som fokuserer på 2h dmg no, og jeg kan enda one shote mobs på min lvl, bare ikke like ofte som reaver. så vist du ikke bruker meste parten av tiden i raid og instance så funker berserker like bra, og bedre når du solo pve'er og pvp'er. legg merke til at jeg sier "jeg som HoX" altså jeg er ikke Barbarian og har ikke mulighet til kjøre DW, eneste 2hand... så blir litt anderledes da trykte på feil knapp da jeg laget det svaret. var ikke meningen å quote deg men å svare til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå