E-Dog Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hver gang jeg slår av konsollen så blir dato og tid nullstilt (22/11/2005). Vet noen om en løsning på dette problemet? Jeg har ingen andre problemer, som f.eks. å lagre i spill. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir nullstillt viss du trekker ut strømmen... Kan d være at stikkontakten går på lysbryteren?? Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Trekker nesten aldri ut strømmen. Stikkontakten er ikke koblet til noen lysbryter heller. Jeg slår som regel av via håndkontrollen... Er ganske slitsomt på saved games, da alle er på samme dag, bare med ulike tidspunkt. Kanskje jeg skal kontakte XBOX support for dette? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja jeg kan desverre ikke hjelpe deg da... Skjønner at det er slitsomt.. Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ok, takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har også samme problem, men hvis jeg kobler meg på xbl så blir det riktig tid og dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå