Gå til innhold

Bytte operatør eller?

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske høyt forbruk med tanke på samtaler, derfor byttet jeg først fra tele2 til onecall, så senere til MTU fastpris. Problemene mine er at når jeg har brukt de små selskapene som Onecall og MTÜ så er ofte tingene ganske ustabilt og det er kjempevanskelig å komme gjennom til kundeservice eller å få svar på det du lurer på...

Jeg har for eksempel nå en Nokia N95 som jeg ikke få brukt MMS innstilingene på. Jeg hadde også en SE k800i før den som ikke MMS instillingen fungerte på også. Jeg betaler liksom for 100 gratis MMS i mnd, men får det ikke til å virke. Kundeservice kan ikke hjelpe meg selv om jeg ringer 10 ganger. Jeg har hatt MTU i snart 3 mnd og jeg har ikke fått en eneste regning, så jeg vet ikke om jeg plutselig får en kjemperegning. :S

Finnes det noen operatører der som faktisk går an å komme gjennom til, leverer det du betaler for og på samme tid ikke koster skjorten? Når jeg hadde onecall faktura fikk jeg ofte regninger på rundt 1500 kr i mnd mest pga telefonsamtaler. Derfor byttet jeg til MTU fastpris som kostet 398 kr i mnd for å redusere utgiftene. Men nå bruker jeg sikkert like mye i mnd bare på kundeservice og kø. :S

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

finn ut hvem du ringer mest til. velg telenor frihet eller netcom smarttalk avhengig av hvem av de to (forhpåpentligvis) du ringer mest til, og velg netcom venner/telenor gudenevethvadethetermensammejævlasak. Da ringer du gratis til netcom/telenor respectively, og begge abonnementene ligger under 50 øre pr minutt så resten burde gå greit óg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...