tnomeland Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den siste dagen inneholdt både skuffelser og oppturer. Oppturen stod Jay-Z for da han rappet Roskilde 2008 inn i historiebøkene. Les mer Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Festivalens store trekkplaster, sammen med Radiohead og Neil Young, Jay-Z, fikk æren av å avslutte den tjueåttende Roskilde-festivalen. 38. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jay-Z var slapt. Et skikkelig band skulle avsluttet den Orange Scene hvertfall. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg valgte faktisk LETT å sitte i campen å slappe av med pils(er) enn å se Jay-Z avslutte... Er ganske sikker på at campen min var mer livlig enn Jay-Z den kvelden... Endret 8. juli 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Og hvorfor gadd du å være så ignorant? Jay-Z har like mange førsteplasser på Billboard som Elvis, han er utvilsomt den beste rapperen i live, og han trekker folk som faen. I tillegg stiller han med liveband. Jeg så Dimmu Borgir live på Hove, bare for opplevelsen(for musikken er jo ren tortur). Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg sto i piten på Jay-Z og det var lett den beste konserten i år for min del. Snakket med publikum og engasjerte mye. Jeg har faktisk fremdeles gangsperr etter den konserten Jeg fikk however ikke med meg noe pause pga tekniske problemer. Lenke til kommentar
tnomeland Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg sto i piten på Jay-Z og det var lett den beste konserten i år for min del. Snakket med publikum og engasjerte mye. Jeg har faktisk fremdeles gangsperr etter den konserten Jeg fikk however ikke med meg noe pause pga tekniske problemer. Det med pause grunnet tekniske problemer var en glipp fra min side. Jeg kom for sent til konserten og henvendte meg til en kollega, som sa at Jay-Z hadde vært på scenen, men måtte gå av grunnet tekniske problemer. Dette tok jeg for god fisk. Men dette har jeg nå vite at var feil. Kritikkverdig av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg