TheNarsissist Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Det skal komme snart, da har du en uke prøve tid. Men det har ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Det skal komme snart, da har du en uke prøve tid. Men det har ikke kommet ennå. Hvor lenge? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Det skal komme snart, da har du en uke prøve tid. Men det har ikke kommet ennå. Hvor lenge? 1 uke? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Det skal komme snart, da har du en uke prøve tid. Men det har ikke kommet ennå. Hvor lenge? 1 uke? Tror han mener kor lenge det er til prøveperiodene blir åpnet. Det er det vel ingen som vet, sikkert bare folket i Funcom. Står bare "Coming soon" på accounten min iallefall, men det er buddy program. Da må du få en invitasjon fra en venn som har Age of Conan. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst til å prøve det. Det skal komme snart, da har du en uke prøve tid. Men det har ikke kommet ennå. Hvor lenge? 1 uke? Tror han mener kor lenge det er til prøveperiodene blir åpnet. Det er det vel ingen som vet, sikkert bare folket i Funcom. Står bare "Coming soon" på accounten min iallefall, men det er buddy program. Da må du få en invitasjon fra en venn som har Age of Conan. Noen som kan inviter meg? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 du må ha en som har en account på aoc for at du skal få inv. og ja , trialen varer i 7 dager/en uke. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Noen som kan inviter meg? Det går liksom ikke..... Det har ikke kommet noe trial enda. Endret 7. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Refi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen som kan inviter meg? Det går liksom ikke..... Det har ikke kommet noe trial enda. Det står "comming soon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå