Caliber Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Heisann. Vi har flere maskiner i hjemmet som er koblet til en DIR 615. To av pc'ene skal oppgraderes fra å bruke netgear usb-dongle til et trådløst pci-kort med wifi. Stabilitet og rekkevidde, pris og ytelse er kriteriene mine i ordnet rekkefølge. Noen gode forslag? Er en stor fordel om netshop fører produktet så jeg kan henge det på en annen ordre jeg har. På forhånd takk! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 D-Link AirPlus Extreme G 108 Mb/s ser fint ut. D-Link AirPlus Extreme G @ Komplett.no Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk skal du ha, blir nok to slike, så får vi håpe jeg blir fornøyd med kortene Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, det får vi håpe. Husk å fortelle om de duger når du får dem. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Sevfølgelig. Erp å fjernlager hos netshop nå så tar litt tid. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Da var korten(e) i hus. Det ene kortet ville ikke fungere ordentlig i den ene maskinen selv om jeg fulgte nøyaktig samme prosedyre for installasjon som i den andre maskinen, men etter litt fikling og bytting av pci-spor ordnet det seg. Når så begge kortene fungerer vil jeg si meg veldig fornøyd med både rekkevidde og stabilitet, som var viktige kriterier for meg. Anbefalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå