offroadman Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hei sann. Har fått meg ny maskin og kobla den gamle maskina opp som internett-pc til mine foreldre. Og da dukka det opp ett problem, jeg magler ett tastatur. Så nå får foreldra mine det gamle mitt og jeg vil ha ett nytt.. Pc'n blir hovedsaklig brukt som media-pc, men spiller litt også.. Har dere noen gode forslag til et nytt sett? Edit: Kjører vista 64 og har vel helst lyst på trådløst/blutooth Endret 7. juli 2008 av offroadman Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Evt den tråløse versjonen. (click picture for link) Jeg bruker selv det med ledning, og trives veldig godt med det. Er i bruk ganske mange timer per dag, er også "smarte" hurtigtaster i forhold til windows mediacenter. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Logitech G15. Ingen over, ingen ved siden. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343958 Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har et Saitek Eclipse 2 tastatur og er storfornøyd! perfekt til gaming og har lys(rød/blå/lilla) som gjør det bra å spille i mørket. jeg bruker det til cs, bf2 og stepmania. og til steåmania trenger man fin responstid på tastene uten noe tull, og der scorer det høyt. anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå