mX mann Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Lurte på om det var noen her som vet om eller har sett noen bra krigsfilmer fra nåtiden? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Black Hawk Down Jarhead Three Kings Lord of War Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Takker. Mange av di har jeg sett;9 Noen flere ambefalinger? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 The Kingdom Tears of the Sun Crimson Tide No Man's Land Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vel, det er ikke en film, men en TV serie som heter Over There, som jeg syns er ganske bra. Endret 22. juli 2008 av andi_c Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Når vi kommer inn på bra serier, så var The Kill Point veldig bra. Ikke direkte krig, men hvis du liker masse spenning men også litt mening bak det hele, tror jeg du liker det:) Black hawn down var forøvrig en meget vra film Enemy of the state er en krigsfilm, og den er ganske bra, men langtrekkelig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Når vi kommer inn på bra serier, så var The Kill Point veldig bra. Ikke direkte krig, men hvis du liker masse spenning men også litt mening bak det hele, tror jeg du liker det:) Black hawn down var forøvrig en meget vra film Enemy of the state er en krigsfilm, og den er ganske bra, men langtrekkelig. Enemy of the State er vel ingen krigsfilm, det er en action thriller.. sikker på at du ikke tenker på Behind Enemy Lines? Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis du skal se noe som helst hvor handlingen innebærer krig, spesielt fra nyere tid, så er mini-serien (10 episoder) "Band of Brothers" ett alternativ du ikke kommer utenom. 10 timer med stort budsjett, gode skuespillere og en historie som er både sann og spennende... Lenke til kommentar
Slagenherdet Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Generation Kill begynte i USA forrige Søndag. Skaperne bak The Wire har laget en miniserie på 7 episode som følger Devil Dogs under invasjonen av Irak. Knallepisoder hittil, anbefales på det sterkeste! http://www.hbo.com/generationkill/ En annen film som sjelden blir nevnt er Savior, som omhandler Balkan http://www.imdb.com/title/tt0120070/ Jeg synes den er utrolig sterk. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Når vi kommer inn på bra serier, så var The Kill Point veldig bra. Ikke direkte krig, men hvis du liker masse spenning men også litt mening bak det hele, tror jeg du liker det:) Black hawn down var forøvrig en meget vra film Enemy of the state er en krigsfilm, og den er ganske bra, men langtrekkelig. Enemy of the State er vel ingen krigsfilm, det er en action thriller.. sikker på at du ikke tenker på Behind Enemy Lines? Jo, var nok det:p tenkte feil:) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvis du skal se noe som helst hvor handlingen innebærer krig, spesielt fra nyere tid, så er mini-serien (10 episoder) "Band of Brothers" ett alternativ du ikke kommer utenom. 10 timer med stort budsjett, gode skuespillere og en historie som er både sann og spennende... Nøyaktig hvordan får du en serie som Band of Brothers til å være i nyere tid? Det er en god serie så absolutt, men den er helvettes kjedelig til tider også, jeg forventet litt mer spenning/action når jeg så den. Endret 22. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis du skal se noe som helst hvor handlingen innebærer krig, spesielt fra nyere tid, så er mini-serien (10 episoder) "Band of Brothers" ett alternativ du ikke kommer utenom. 10 timer med stort budsjett, gode skuespillere og en historie som er både sann og spennende... Nøyaktig hvordan får du en serie som Band of Brothers til å være i nyere tid? Det er en god serie så absolutt, men den er helvettes kjedelig til tider også, jeg forventet litt mer spenning/action når jeg så den. Antar vel att det menes - Krigsfilm/serie, lagd i nyere tid. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Antar vel att det menes - Krigsfilm/serie, lagd i nyere tid. Satt til nyere tid. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Antar vel att det menes - Krigsfilm/serie, lagd i nyere tid. Satt til nyere tid. Jepp Trådstarter mener det, Oslofreak mener nok lagd i nyere tid. Endret 22. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå