Gjest medlem-161766 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tatt fra Nettby, Jeg har et veldig stort hjerte for musikk, og da går det stort sett bare i elektronisk musikk. Sjangrene (Progressive - Tech - Minimal - Deep - Electro) & vanlig House, Hardstyle, Nu-Style, Jumpstyle, (Gabber - UK, Happy) & vanlig Hardcore, (Progressive - Dream - Psy) & vanlig Trance osv. Favoritter innen musikken, Noisecontrollers, (NORSKE) Da Tweekaz, D-Block & S-Te-Fan, Dj Zany, Technoboy, A-Lusion, The Pitcher, Headhunterz, Brennan Heart, Wildstylez, Zatox, Activator, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Paul van Dyk, Angerfist, Dj Neophyte, Dj Luna, Dj Dana, Korsakoff, Dj Outblast, The Prophet, Showtek, Frontliner, Abject, Antifact, Alpha2 aka. Alpha Twins, Stephy, Patrick Jumpen, Evil Activities, Blademasterz, JDX, Marcel Woods, Donkey Rollers, Scope Dj, Dutch Master, Zanza Labs, Dj Duro, SMD, Blutonium Boy, Deepack, Dj Pavo, Scott Project, Dj Isaac, Tatanka, Tat & Zat, Hyperdrive, Builder, B-Front, Mindkillerz, Tuneboy, Johan Gielen, Dj Endymion, The Viper, Nosferatu, Promo, Alex M.O.R.P.H., Sasha and the list goes on and on. Lenke til kommentar
_-Tora-_ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Min musikksmak: http://www.youtube.com/watch?v=YMsq9qH-4xs http://www.youtube.com/watch?v=wmTG-ZbH3Mk http://www.youtube.com/watch?v=6S739tHOefA...feature=related Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har ikke så veldig variert musikksmak, men prøver hele tiden å utvikle den. Artister jerg liker er Pink Floyd, Jokke, The Doors, U2, Popium, Pogo Pops, Eels, Kent, Bruce Springsteen, Tool, Opeth, Metallica, Rage Against The Machine, King Crimson, Van der Graaf Generator, R.E.M., Eva Cassidy, The Clash, og mye annet. De siste årene har jeg virkelig fått opp øynene for jazz og klassisk, men har dessverre ikke blitt særlig kjent med noen av delene enda. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hører stort sett på death-metal. Hører aldri/sjeldent på pop, trance, techno osv. frivillig. Ramser opp de bandene jeg hører mest på: Dark Tranquillity Killswitch Soilwork Opeth Disturbed Dimmu Borgir In Flames Iron Maiden Dead By April Children of Bodom Slipknot Metallica Trivium Deftones Sonic Syndicate Soil edit: skrev et band to ganger Endret 17. juli 2008 av -OleChristian- Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hører stort sett på death-metal. Hører aldri/sjeldent på pop, trance, techno osv. frivillig. Ramser opp de bandene jeg hører mest på: Dark Tranquillity Killswitch Soilwork Opeth Disturbed Dimmu Borgir In Flames Iron Maiden Dead By April Children of Bodom Slipknot Metallica Trivium Deftones Sonic Syndicate Soil edit: skrev et band to ganger Det er ikke et skikkelig dødmetal band her! Bare Dark Tranquility og In Flames Som er Melodeath, og Opeth som Prog death Peace Endret 17. juli 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hører stort sett på death-metal. Hører aldri/sjeldent på pop, trance, techno osv. frivillig. Ramser opp de bandene jeg hører mest på: Dark Tranquillity Killswitch Soilwork Opeth Disturbed Dimmu Borgir In Flames Iron Maiden Dead By April Children of Bodom Slipknot Metallica Trivium Deftones Sonic Syndicate Soil edit: skrev et band to ganger Det er ikke et skikkelig dødmetal band her! Bare Dark Tranquility og In Flames Som er Melodeath, og Opeth som Prog death Peace Det skulle stått Melodisk Death-metal ja. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ikke så veldig musikkinteressert, men hører jeg på noe så blir det The Beatles, Nas (Untitled er bra), Ane Brun, Common, Goldfrapp, Aphex Twin, samt pop og rock fra 60- og 70-tallet. Styrer glatt unna metal, Kent, det meste på P3, ++. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg er veldig glad i anime-soundtracks. Spesielt Kumiko Noma. Aldri klart å finne sjangeren dog. Mulig en form for Gregorian chorale eller Classic Opra. Aural vampire - Darkwave, Electropop, Synthpop, Dark Techno, Industrial. Kate Bush - Alternative rock, art rock, pop rock Cieko Kawabe - Japanese Pop, pop rock Mikuni Shimokawa - J-pop Er også veldig glad i Female fronted Metal. Slik som After Forever, Lunatica, Edenbridge og Xandria. Endret 18. juli 2008 av Luciana Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vel, for å si det sånn, det er svært sjelden VG-lista (eksisterer den ennå? ) og jeg har noe til felles. Det er går mye i tungt og metallisk. Hovedtyngden ligger nok i svartmetall, både ekte norsk og mer melodiøse varianter. Liker også finsk humpa og en del svensk death. I perioder er jeg mottakelig for techno, men er kresen og holder meg helst til den industrielle sorten som egentlig ikke er så ulik svartmetall. Har også sansen for litt mere sarte og melankolske lydbilder. Gidder ikke sortere, men et lite knippe iaf: Satyricon, Darkthrone, Dimmu, Finntroll, Korpiklaani, Arch Enemy Madrugada, Kaizer's, Seigmen, Jimmi Hendrix, B.Sabbath, Rammstein, Turboneger, Samael, tidlig Metallica, tidlig Theatre of Tragedy etc etc. Og et par jeg ikke hører andre nevne så ofte, så kan fremheve de litt: Ljå - God tradisjonell svartmetall med litt selvironi. Summoning - Episk svartmetal inspirert av tolkien (lenge før filmene kom, takk). Erik Satie - Tidenes beste pianokomponist? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hører på det meste. Har alt fra deathmetal til klassisk. Hører mest på: Rage Against The Machine Gatas Parlament Toy Dolls Korn Eminem Ali Farka Toure M.I.A Bob Marley Misfits Leftover Crack Xzibit System Of A Down Deepack Safri Duo Pendulum Daft Punk Endret 19. juli 2008 av fatcrap Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 *jeg er en særing* nei. Ikke? Nesten alt blir tatt imot av meg, bare det er laget på en skikkelig måte, istedet for noen svette nerder som sitter og mikser sammen 5 ord, og 50 000 rytmer, der alt blir sagt opp igjen og opp igjen og opp igjen og opp igjen.. Ja, du skjønner hva jeg mener.. Nei, jeg skjønner ikke. Det jeg skjønner derimot er at du er idiot. http://www.youtube.com/watch?v=q90yx8s8wkc Hør på den du.. Nå fant jeg bare en tilfeldig en, og jeg klarte ikke å høre hele før jeg (seriøst) begynte å brekke meg.. Slikt et hat har jeg mot techno, "schø". *frysninger* Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg liker blues rock, garage rock og alternativ. Kan nevne noen band: bob hund Black Keys Euroboys Pussy Galore Jon Spencer Blues Explosion Turbo Fruits Greenhornes Soledad Brothers Heavy Trash Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 *jeg er en særing* nei. Ikke? nei. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Judas Priest Ramones Daft Punk Dimmu Borgir Skream Nick Drake Neil Young Dead Boys Röyksopp Dream Theater Dizzee Rascal Jimi Hendrix Behemoth MF DOOM David Bowie Emperor Joe Satriani RJD2 Immortal Motörhead Et lite knippe med ulike band jeg hører på, oppsummerer musikksmaken ganske godt (har last.fm! se i signaturen). Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 pønk, indie og hardcore black flag ramones sex pistols the unseen anti-flag alkaline trio death cab the verve enter shikari alexisonfirecomeback kid osv.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Liker melodiøs døds metal og harcore hører defor for øyeblikket på: #1- Machine Head #2 - As I Lay Dying #3 - Scar Symmetry #4 - In Flames #5- Hatebreed #6 - og litt på Dragonforce For å nevne noen! Endret 7. august 2008 av roberteh Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Melodiøs dødsmetall og ingen Arch Enemy? Eller kommer de under "resten". Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 MEN favorittbandet er uten tvil RADIOHEAD. kjøpte OK Computer på impuls uten å ha hørt noe om eller fra bandet.. et kjøp jeg var veldig misfornøyd med ettersom jeg syntes det hørtes helt forferdelig ut.. etter et halvt år gravde jeg fram skiva igjen og bestemte meg for å høre på den mer grundig... og sakte men sikkert så begynte låtene å feste seg til hjernebarken. NYDELIG! har ennå ikke blitt skuffet av et eneste radiohead album! favorittalbum at the moment: train of thought - dream theater ! RADIOHEAD Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rock, classic rock, rock'n roll, alternative rock, punk rock, punk, hard rock, southern rock, post-grunge, metal, NU metal, power metal, heavy metal, melodic metal , thrash metal, industrial metal. Var dette jeg kom på nå iallefall, kan forsåvidt nevne noen av artistene jeg hører på. Jeg kommer ikke til å ramse opp alt da det kommer til å ta lang tid. -Anthrax -Foo Fighters -Iron Maiden -Judas Priest -Metallica -Masterplan -Rage Against The Machine -KoRn -AC/DC -Rob Zombie -Red Hot Chili Peppers -Yellowcard -Span -Sonata Arctica -Pantera -Hammerfall -Freedom Call -Dragoforce -Dire Straits -Creedence Clearwater Revival +++ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sorry folkens, men dette går under begrepet telletråd, altså en tråd hvor man kun ramser opp ting, uten særlig nytte. Slike fungerer i forumet lekeplassen, men da burde det opprettes en ny tråd der. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg