Mr. Bridger Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har ikke Wii selv, men jeg prøver å følge med på alle konsollene og denne påstanden var ny for meg. Modern jobber i en lekebutikk og det var sjefen hennes som sa at man kunne bruke DS spill på Wii. Er det sant eller har noen ikke helt vært klar over hva som er hva? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det han kanskje mente var at man kan laste ned demoer til DS gjennom Nintendo Channel som man kan overføre fra Wii-en til DS-en. Det er ikke mulig å spille DS spill på Wiien. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Siden jeg ikke var der når dette ble sagt kan jeg ikke si helt sikkert. Men slik jeg har blitt fortalt det så spurte en av de ansatte hvordan det var med DS og Wii spill. Svaret var da at Wii kunne bruke DS spill. Skummelt siden de nå kommer til å si til kundene sine at de kan bruke DS spill på Wii. Kunden kommer nok raskt tilbake for å heve kjøpet tenker jeg. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det som er morsomt er at de som jobber på sånne plasser sjelden vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 han mente sånne spill som har ds-wii connection (tror ikke det finnes i europa/usa tough...) som man kan f.esk bruke bruke touch sjermen på dsen til å tegne en line rider bane og spille den på tven via wii... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) vis man sier rett fram at man sette ds kasetter i en wii vet man tydligvis ikke hva man snakker om. det er alltid like gøy å høre på ansatte hos f.eks expert prate ivei om ting de virkelig ikke har peiling på. edit: leif Endret 8. juli 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Han har vel bare sett at det er en minnekort port på Wii og deretter gjort seg sin egen oppfatning av at denne er for Wii spill, som den ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå