Prusk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Oj. 12 poeng så langt denne runden. Dette blir bra... =) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jaja, Casanovas ligger på delt 40.plass nå med sine 29 poeng. Bare 39 å ta igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 39 poeng. Litt misfornøyd. Kan ta noen poeng i morgen også da, men ikke så mange. Spilte nå wild card-transferene mine, så store omrokkeringer er gjort på laget. Hadde rett og slett for mange som ikke spilte og dermed fikk 0 poeng (2-3 i førsteellveren og 2-3 av reservene). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er det sånn at man kan kun få lov til å kjøpe spillere hver mnd? Trenger å bytte ut noen, å få noen inn. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du kan egentlig gjøre så mange transfers du vil hele tiden, men da trekkes du i poeng. Men man har én wild card-transferuke, der man kan bytte så mange spillere man vil gratis, frem til fristen for neste Gameweek begynner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tok Wild Card, måtte det. Laget mitt var helt håpløst, nå er det ganske OK synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 My team. Given Agger - Hangeland - Lescott J. Cole - Deco - Modric - Arteta Anelka - Torres - Kitson Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du kan egentlig gjøre så mange transfers du vil hele tiden, men da trekkes du i poeng. Men man har én wild card-transferuke, der man kan bytte så mange spillere man vil gratis, frem til fristen for neste Gameweek begynner. Pluss en transfer per uke som mang ikke taper poeng på, sant? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 42 poeng til nå. Fortsatt 3 spillere igjen til de siste kampene. Ikke superfornøyd, men allerede bedre enn første runde, så er vel godkjent. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Tok Wild Card, måtte det. Laget mitt var helt håpløst, nå er det ganske OK synes nå jeg. Venter nok med wild cardet til Ronaldo er tilbake, da må jeg rokere noe fryktelig tenker jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har man kun et Wild Card i løpet av hele sesongen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Kun et wild card ja. Tittet igjennom tabellen nå og så at det er noen som ligger litt dårligere ann enn oss andre, siste mann har - 110 poeng Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg bytta 6 spillere nå . Jeg suger seriøst til det her.... WildCard brukt her og, for jeg regner med at interessen vil forsvinne utover sesongen.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kun et wild card ja. Tittet igjennom tabellen nå og så at det er noen som ligger litt dårligere ann enn oss andre, siste mann har - 110 poeng Hva koster det å bytte spillere utenom Wild Card? Det tar vel jævlig mange poeng hvis jeg kjøper Ron når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Rafas Redmen har klatret opp til 5.plass nå, det er jeg godt fornøyd med Mye takket være Carew og Hangeland. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bare 22 poeng så langt denne uka. Satser på at Cech, Ferdinand, Vidic of Richards drar inn massevis av poeng i dag og i morra. Forjævlig at Everton absolutt måtte slippe inn mål på slutten i går, så P.Neville mista cleen sheet-bonusen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå