Latias Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 74 poeng. Fy faen, hadde Brunt som fikk 14 poeng på benken. Faen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Endte med 79 denne runden. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Reina L Young - Hangeland - Shawcross - Vidic - Ab Faye Ronaldo © - Lampard - Ireland Arshavin - Carew Benken: Schwarzer - Macheda - Brunt - Taylor Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Schwarzer Carragher - Vidic - Hangeland - Lescott Ronaldo © - Osman - Ireland - M.Taylor Agbonlahor - Arshavin Benken: B.Jones - Brunt - Zamora - Figueroa Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sorensen Faye Ab - Evra - Assou-Ekotto Valencia - Fabregas - Ronaldo © - Dempsey Torres - Carew - Rooney Schwarzer - Mendy - Pantsil - M Brown Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Æsj, kjipt med Ronaldo som kaptein i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Æsj, kjipt med Ronaldo som kaptein i dag. Fy faen, irriterende som faen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Æsj, kjipt med Ronaldo som kaptein i dag. Fy faen, irriterende som faen Trøsten får være at de fleste som har Ronaldo på laget, bruker han som kaptein. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hah! Jeg har C. Ronaldo på laget mitt, men han var ikke kaptein. Fryder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg sa ikke alle, men de fleste. 39 poeng, med Carew og L Young igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Måtte gjøre noen forandringer nå, har hatt noen elendige runder. Endret 10. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har 35 poeng med fem spillere igjen. Men siden Arshavin ikke spilte, så kommer Berbatov inn. Dermed har jeg igjen Kirkland, Figueroa, Melchiot, Vidic, Berbatov og Ronaldo © igjen. Blir fornøyd om jeg ender på rundt 60 p. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Byttet litt rundt. Har ikke brukt poeng på bytter de siste ukene nå. Men måtte ut med 8 nå. Satte ut Ivanovic, Lennon og Berbatov. Inn med Arbeloa, Gerrard og Caicedo. Caicedo måtte inn pga pris. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fy faen, farlig midtbane du hadde der! Dream Team-hele gjengen jo. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehe, men det koster. Må svekke de andre leddene. Men sånn all over så presterer de fleste spillerene ganske greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Schwarzer Arbeloa - Wilkinson - Vidic - Hangeland - Shawcross Ronaldo © - Lampard - Ireland - Kuyt Rooney Benken: Schmeichel - Di Michele - Brunt - Harewood Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mtp. at United helt sikkert kommer til å spare spillere til mesterligafinalen tok jeg noen bytter og satte ut Ronaldo da han helt sikkert blir hvilt. Gjorde også endel andre bytter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siden det er siste runde, så gir jeg faen i laget. Brukte 28 poeng på bytter, og stiller med bl.a. tre Pool-spillere (for første gang denne sesongen, faktisk): Schwarzer Brown - Hangeland - Warnock Gerrard © - Fletcher - Ireland - Kuyt Torres - Macheda - Arshavin Schmeichel - Richards - Brunt - Shawcross Lenke til kommentar
JUL Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vinneren av HW Fantasy PL 08/09 Har bytta litt med nr. 2 på lista de siste rundene men vant til slutt. Brukte også wildcardet rett før denne runden og fikk dermed inn mange formspillere. Fikk 1998 poeng til sammen og 59 poeng siste runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå