Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) United ser ikke ut til å være med i denne spillrunden... Noe som egentlig er jævli rart, med tanke på at vi spiller på onsdag. Den er heller ikke med i neste gameweek. Her er det noe muffens... Hæ? Gameweek 28 FixturesPortsmouth v Chelsea West Brom v Arsenal Liverpool v Sunderland Man City v Aston Villa Newcastle v Man Utd Stoke City v Bolton Wigan v West Ham Blackburn v Everton Fulham v Hull City Tottenham v Middlesbrough Sunderland v Tottenham Fulham v Blackburn EDIT: Okay, du skjønte det. Endret 28. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Drittrunde! Satset på at Villa slo shitty og at Bolton slo Stoke, så jeg hadde med Milner og M.Taylor i førsteelleveren til fordel for Ireland og Beattie. Stort verre valg går det vel ikke an å ta. Ireland og Beattie fikk tilsammen 17 poeng, Milner og Taylor fikk tilsammen 3... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kun 45 poeng. Mista 12 poeng i siste minuttet av kampen mellom Fulham og Hull. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg mista 7 poeng på grunn av jævla Manucho. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 :!: Runden er ikke over enda. Har fem spillere som skal spille en gang til. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er fornöyd med Captain valget mitt denne runden... Robbie Keane = 40 poeng. Sammen med Lennon og GK + 3 forsvarere som holdt nullen blir det rundt 95-100p til slutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ny runde i dag. Laget: Fulop Hangeland - Vidic - Baines Ronaldo © - Lampard - Cahill - Ireland - Taylor Davies - Berbatov Benken: Schwarzer - L.Young - Beattie - Ricketts Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Har ikke oppdaget denne tråden før nå. Prøvde å bli med i ligaen, men står det ligaen ikke aksepterer flere lag. Endret 15. mars 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Latterlig dårlig runde. 34 poeng med Lampard og Ireland igjen. Er ikke rart når ingen andre enn Arsenal holder nullen og at Vidic får rødt kort... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 33 poeng. Har flere spillere igjen som kan dra noen poeng. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ny på dette her... Hvordan spiller jeg kamper? Og kan noen forklare meg alt om Fantasy PL? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvordan spiller jeg kamper? Kjøp deg Playstation 3 og alle spillene som hører til konsollen. Da får du et bounsspill som heter Fantasy PL, og da kan du spille kampene. Seriøst, trykk på linken som står i førsteposten. Deretter leser du reglene på den siden... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fulop L.Young - Hangeland - Shawcross Ronaldo © - Lampard - Cahill - Ireland Rooney - Beattie - Berbatov Benken: Schwarzer - Taylor - Ollson - Ricketts Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Sorensen Cahill - Evra - Jagielka Essien - Taylor - Ronaldo © - Ireland Berba - Jo - Torres Subs: Schwarzer - Dempsey - L Young - Mendy Endret 21. mars 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 24 og har igjen 2-3 spiller, nok en sucky runde Jeg detter vel pokker meg ut av topp 10 snart hvis "jeg" skal holde på sånn de siste kampene. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Bare 28 poeng. Tjente mye på at jeg glemte å sette Schwarzer ut av laget. Hvis Figueroa eller Agbon ikke spiller i dag får jeg dessuten 9 poeng på Hangeland, men det er ikke så sannsynlig at det skjer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 -2 poeng til Rooney. 9 poeng til Hangeland. 15 poeng til Shawcross. Tidenes transfer! 10 poeng til Taylor på benken, men som blir byttet inn fordi Cahill ikke spilte. Har 28 poeng med tre spillere igjen, men har en 10 poenger på benken som skal inn. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Må si jeg føler meg ganske smart som satte inn Crouch før dagens runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fulop er en herlig keeper. Redder straffe fra Robinho, og får fem poeng for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå