Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som skal hive inn nye kjøpet til chelsea? QuaresmaHan skal vist være en vanvittig god fotballspiller. Han floppet hardt i Serie A, han ble kåret til Serie A sin dårligste spiller Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som skal hive inn nye kjøpet til chelsea? QuaresmaHan skal vist være en vanvittig god fotballspiller. Han floppet hardt i Serie A, han ble kåret til Serie A sin dårligste spiller The 'Bidone d'Oro' is a joke award given out to a player who's flattered to deceive despite a big reputation and it's name. "He's regularly compared to fellow Portuguese footballer Cristiano Ronaldo for the similarities both possess in terms of their speed and dribbling abilities, as well as their style of play." Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han kan jo umulig være Seria A's dårligste spiller, han var vel bare som Hille også påpeker den største floppen i forhold til navn og stjernestatus. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som skal hive inn nye kjøpet til chelsea? QuaresmaHan skal vist være en vanvittig god fotballspiller. 8 millioner for en spiller som sikkert ikke spiller alle kampene? Nei takk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som skal hive inn nye kjøpet til chelsea? QuaresmaHan skal vist være en vanvittig god fotballspiller. 8 millioner for en spiller som sikkert ikke spiller alle kampene? Nei takk. Neivell Går fortsatt å vurderer å sette han inn for arteta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal kjøre en hemmelig taktikk denne runden. Poster laget på lørdag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal kjøre en hemmelig taktikk denne runden. Poster laget på lørdag. hehe. Slakter Quaresma nor og ned. For så å stille med han som kaptein på lørdag? Min taktikk er uansett å ha masse spillere som spiller 2 kamper denne runden. Har 6 spillere nå som skal ut i dobble oppgjør. Kan fort bli litt poeng på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Der røpte du en del av taktikken min. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har samme taktikk, litt ubevisst. Kan ha 8 spillere i aksjon ser jeg. 3 fra Man Utd, 3 Fulham og 2 Shity.. =) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Faen, solgte Lampard når han fikk rødt kort mtp at han skulle sone 3 kamper egentlig. Kjøpte da Gerrard, og så blir han skadet. Så kjøpte jeg Lampard igjen. For et rot! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har byttet ut en del spillere nå. Van Der Sar inn for Myhill (Gomes på benken) Nevland for Zaki C.Davies inn for V.Corluka Parker inn for Geovanni Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke helt hvor lurt det nevlandbyttet var. Du tapte 4 poeng på bytte han inn, men han spiller ikke fra start... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke helt hvor lurt det nevlandbyttet var. Du tapte 4 poeng på bytte han inn, men han spiller ikke fra start... Etter det Hodgson har sagt får vi se mer til Nevland fremover, samt at han scorer.. Det gjør ikke Zaki lengere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, men det hjelper fremdeles ikke når han ikke starter kampen din nå . Han kan jo evt spille neste mot united, men tror du virkelig vi vil slippe inn mål? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, men det hjelper fremdeles ikke når han ikke starter kampen din nå . Han kan jo evt spille neste mot united, men tror du virkelig vi vil slippe inn mål? Egentlig ikke, men håper det lønner seg å ha han i lengden Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, men om du tenker langsiktig så bytt inn neste runde, så du slipper poengtap. Det er det som er drepen, bytter du mange hele tiden så tjener du aldri på å bytte.. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Personlig har jeg 9 spillere som spiller dobbel gameweek denne runden. Tror det er den beste taktikken og fikk mye poeng på at Fulham, City og United holdt nullen. Problem dog at jeg har bommet litt på Captain som er Robinho. Han har dog en kamp til på seg. Litt bittert da han passet til Ireland som headet i tverliggeren. Hadde det blitt mål ville jeg fått inn 12 poeng på bare det. jaja, får håpe på Robinho mål neste match. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har også ni spillere igjen. Ronaldo som kaptein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 76 poeng denne runden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, men om du tenker langsiktig så bytt inn neste runde, så du slipper poengtap. Det er det som er drepen, bytter du mange hele tiden så tjener du aldri på å bytte.. Bytter ikke hele tiden, lenge siden jeg har byttet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå