Are.......... Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har nærmest sent meg selv ut av cupen nå, glemte hvordan det funket med når man får transferminus. Så stilller med minus 16 foran cupkampen nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Agbonlahor fikk assist, og ikke mål. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Premier i vår Fantasy liga her på d.no ?? Jeg kan legge inn premier til neste års Fantasy liga her på d.no. Tenkte på følgende: - 2 Premier League billetter til vinneren av hele ligaen. - 2 landskamp billetter til vinneren av en liga fra Aug-Nyttår - 2 landskamp billetter til vinneren av liga fra Nyttår - Mai. For å få dette til, trenger jeg å vite hvor mange som er med på D.no ligaen iår samt om forumet på fantasy ligaen har blitt brukt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er 71 stykker som er med i ligaen, men forumet har ikke blitt brukt siden 27. september. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jævlig smart av meg foran denne runden må jeg si. Ingen United eller Wigan spillere og Robinho på laget. Dette er jo dømt til å gå til helvete med mindre de tre Chelseaspillerne mine og Hangeland sanker poeng som bare faen i morgen. Noe som er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jævlig smart av meg foran denne runden må jeg si. Ingen United eller Wigan spillere og Robinho på laget. Dette er jo dømt til å gå til helvete med mindre de tre Chelseaspillerne mine og Hangeland sanker poeng som bare faen i morgen. Noe som er heller tvilsomt. Fulham sin kamp er vel utsatt pga frossen bane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har 18 poeng på tre spillere! To Fulham-spillere i laget (som ikke får noen poeng pga. utsatt kamp), og så har jeg igjen seks United-spillere og seks Wigan-spillere! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jævlig smart av meg foran denne runden må jeg si. Ingen United eller Wigan spillere og Robinho på laget. Dette er jo dømt til å gå til helvete med mindre de tre Chelseaspillerne mine og Hangeland sanker poeng som bare faen i morgen. Noe som er heller tvilsomt. Fulham sin kamp er vel utsatt pga frossen bane. Stemmer. Det gjør jo saken enda bedre. Edit: Innlegg 7000 =O Nå må jeg roe ned her.. Endret 11. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, ligger an til å miste andreplassen tipper jeg. Med mindre Anelka scorer hat-trick da. Har ingen unitedspillere i troppen, temmelig dumt mtp at de spiller to kamper denne gw'en. :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva skjer med Ireland denne runden? Han kunne jo ikke spille (pga. fem gule kort), men City spilte heller ikke (pga. elendig bane). Må han sone den kampen senere igjen, eller har han allerede sonet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så scorer Bosingwa i andre omgang og jeg håver inn poeng Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fy faen, dette var herlig! Melchiot med clean sheet, Figueroa med mål og clean sheet, Vidic med mål, Arteta med mål og bonus, Gabby (Agbonlahor) med assist, Berbatov med assist! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Herligt, 16 poeng sålangt denne runden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så scorer Bosingwa i andre omgang og jeg håver inn poeng Jeg og. Evt assist til Anelka. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tror det blir 87 poeng denne runden. Skulle hatt Berbatov som kaptein egentlig, hoho, det hadde blitt konge. Edit: Blir nok noen poeng mer, pga. bonuser... Endret 11. januar 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 69 poeng (+ noe bonus som ikke har blitt tatt med)! Og har fortsatt igjen tre Wigan-spillere, og tre United-spillere! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm. Jeg regnet visst feil, trodde alle United og Wiganspillere fikk dobbelt poeng nå, men de får visst poeng på onsdag i stedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 79 poeng med seks spillere igjen (+ 2 automastiske bytter)! Schwarzer (0) Hangeland (0) - Vidic (15*) - Melchiot (6) - Figueroa (15*) Ronaldo © (12) - A Young (2) - Arteta (11*) Zaki (2) - Agbonlahor (5) - Berbatov (11*) * = Dream Team Brukte lang, lang tid på å tenke hvilke United-spillere som var best å ha i laget, og jeg greide å velge de tre beste! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har nærmest sent meg selv ut av cupen nå, glemte hvordan det funket med når man får transferminus. Så stilller med minus 16 foran cupkampen nå. Ai ai, ser lysere ut nå. Han leder 37-30, men han har ingen Man U- eller Wigan-spillere, mens jeg har 3 og en av de er kaptein. Er da nesten sikret minst 8 poeng. Blir spennende. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 I dag var det digg å ha Vidic og Berba på laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå