Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Så alle som har Ronaldo må hive han ut til fordel for Lampard så fort som mulig.

Det du sier her viser jo bare at du har 0 (!), jeg gjentar NULL peiling på hvordan man skal spille Fantasy Premier League.

Burde spilt en liga du og jeg, jeg kjøper meg inn for 200kr du for 100kr = bra edge for meg. Så dårlig er du til å se an hvilke spillere som vil gjøre det bra fremover og ikke.

Vedder alt jeg har på at Ronaldo vil score flere poeng neste 5 Gameweeks (21-25) en det Lampard vil gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fristende å vedde i mot, men jeg tror jeg ikke gjør det :p Ser at Chelsea skal spille borte mot Ronaldo og co i neste gameweek så da håper jeg (og kanskje til og med tror) at Ronaldo vil ta flere poeng. Men for min del har byttet fra Ronaldo til Lampard vært ett lurt trekk. Ronaldo er jo flere millioner dyrere også, så da får du mer penger til en annen god spiller.

Uansett så tviler jeg ikke på at du har mer kunnskaper om Fantasy enn det jeg har ut i fra de andre innleggene dine i denne tråden (har du meldt deg inn i HW-ligaen forresten?). Men jeg tror nok ikke at jeg kommer til å bytte, siden jeg ikke orker å omrokkere hele laget for å få råd til Ronaldo.

Lenke til kommentar

Hadde du vært synsk skulle jeg trodd deg, men at du kan forutse at Ronaldo gjør det bedre en Lampard pga lag de spiller mot har jeg liten tro på.

Chelsea spilte en dårlig kamp mot Fulham nå. De færreste spillerene fikk lite til, men alikevell sitter Lampard igjen med 14 poeng.

Man utd møtte i dag i ut i fra de siste par kampene et lag som ikke har prestert stort. Men alikevell får ikke Ronaldo til en eneste dritt.

Ikke en dribbling overbeviste meg i dag. Han har rett å slett ikke vært seg selv verdig tittelen som verdens beste spiller.

Men vi får vente å se nå. Jeg stiller vertfall uten Ronaldo de neste ukene, så får du heller quoten innlegget mitt og si "told you so" om det viser seg at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Tror dere A. Young og Agbonlahor skaffer til sammen 9 eller flere poeng i morgen mot Hull på bortebane? Hvis ikke ryker jeg ut av cupen. :(

Alt som skal til er at en av de scorer og ingen av de blir byttet ut eller får gult kort. Young scorer = 5p + min 1 bonus og Agbonlahor = 4p + min 1 bonus. Sjansen er stor hvis det blir mål til Villa før 30.min da vil Hull kaste seg fremover = mer sjanser for kontringsterke Young/Gabbi.

Tror du får 9 poeng eller mer jeg...

Lenke til kommentar

Det å kaste Ronaldo ut nå, er bare dumt. Neste GW spiller United to ganger, mot Chelsea og mot Wigan. Begge kampene er på hjemmebane. Ronaldo får sannsynligvis inn flere poeng enn det Lampard gjør.

Men det er ikke bestemt enda om United virkelig skal spille to ganger i GW 21. Hvis det blir uavgjort i FA-cup kampene der United/Wigan er innblandet, skal den midtuka bli brukt til omkamper, og da må United - Wigan bli utsatt nok en gang.

Lenke til kommentar
Hadde du vært synsk skulle jeg trodd deg, men at du kan forutse at Ronaldo gjør det bedre en Lampard pga lag de spiller mot har jeg liten tro på.

Poenget er at Ronaldo vs Lampard i GW 21-25 er 7 kamper vs 5. Man Utd har to dobble gameweeks i denne perioden og Lampard skal spille borte mot Man Utd og Liverpool i perioden. Med andre ord så må Lampard overprestere for å ta igjen denne naturlige edgen som Ronaldo har m.t.p fixturelista.

Hvis ingen av de får noen assist, mål eller bonuspoeng så vil Ronaldo få 14 poeng vs 10 i denne perioden. Dessuten så ligger han bedre til å plukke med seg 1 poengerne for å holde nullen. Man Utd har vel spilt 6 kamper på rad uten å slippe inn mål.

Når det er sagt så håper jeg at Ronaldo ikke gjør det bra slik at de taper terreng med henhold til ligaen.

Lenke til kommentar

Poenget er at Ronaldo vs Lampard i GW 21-25 er 7 kamper vs 5. Man Utd har to dobble gameweeks i denne perioden og Lampard skal spille borte mot Man Utd og Liverpool i perioden. Med andre ord så må Lampard overprestere for å ta igjen denne naturlige edgen som Ronaldo har m.t.p fixturelista.

Hvis ingen av de får noen assist, mål eller bonuspoeng så vil Ronaldo få 14 poeng vs 10 i denne perioden. Dessuten så ligger han bedre til å plukke med seg 1 poengerne for å holde nullen. Man Utd har vel spilt 6 kamper på rad uten å slippe inn mål.

Når det er sagt så håper jeg at Ronaldo ikke gjør det bra slik at de taper terreng med henhold til ligaen.

Tenkte ikke på de to ekstra kampene jeg nei. Da virket det litt mer logisk ja.

Lenke til kommentar

Vi diskutere for litt siden dette med å ha fire spillere fra et lag. Normalt sett er det altså lov til bare å ha 3 spillere, men en "glitch" gjør at du kan havne med fire eller flere spillere fra et lag.

Jeg har nå fire Manchester City spillere på mitt lag. Jeg hadde Robinho, Shaun Wright Phillips og Stephen Ireland fra før og jeg kjøpte inn Wayne Bridge fra Chelsea etter at hans overgang til Man City var klar. Etter et par dager ble han Man City spiller og vips så hadde jeg fire lyseblå på laget. Under legger jeg ved et bilde av laget mitt:

4 Manchester City spillere på laget mitt:

11788_l.jpg

Har visst om dette lenge men har ikke gjort det før nå. Tror ikke det vil slå positivt ut men dette laget er mitt reservelag som jeg først prøvde å få mest mulig penger til også bare ga det opp. Brukte det nå til å sjekke ut dette med fire spillere fra et lag.

Fremover kan det jo dukke opp noen overganger som kan gjøre det aktuelt å hente inn fire spillere fra et lag. Tenker da på overganger for spillere som vil gå rett inn i ellveren til lag som Man Utd, Arsenal, Chelsea, Liverpool og Aston Villa. Når man først har fire fra et lag så kan man ikke selge noen av disse uten å "miste" den fjerde spilleren.

Noen som vet om noen overganger nå i Januar som kan være aktuelle med tanke på å hente inn fire spillere fra et lag?

de "beste" ryktene:

Glen Johnson til Liverpool

Emile Heskey til Aston Villa / Liverpool

Mikael Arteta til Arsenal

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Ser solid ut, selv om forsvaret ikke er det sterkeste.

Gjorde en del endringer på laget mitt i dag. Kostet meg noen poeng, men det er forhåpentligvis verdt det:

Schwarzer

Bosingwa - Vidic - Hangeland - Paintsil

Ronaldo© - Denilson - Park

Agbonlahor - Zaki - Anelka

Benk: Jones, Geovanni, Turner, Ireland

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar
Hva synes dere om dette laget:

Schwarzer

Hangeland - Vidic - Melchiot - Figueroa

Ronaldo © - A Young - Arteta

Zaki - Agbonlahor - Berbatov

Benken: Fulop, L Young, Barmby, Ireland

Kjører med det samme laget, men har fått inn Hughes og Guthrie på benken. Det er ikke lurt å ta ut Ireland, siden hvis jeg kjøper han senere må jeg betale 0.3 ekstra.

Brukte mange bytter i min Wild Card-uke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...