Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å bruke Wild Card, så kan jeg bytte så mye jeg vil i løpet av to uker.

Da har jeg et godt råd til deg. Hvis du får vite at en god klubb (top 4 + Villa) skal kjøpe inn en spiller som vil spille rimelig fast fra en annen Premier League klubb. Da kan du i starten på Wild Carde kjøpe inn denne spilleren, Eks du leser at Arsenal skal hente inn Brede Hangeland. Kjøp da Hangeland på wildcarded samt tre faste Arsenal spillere. Går Hangeland til Arsenal så kan du sitte med fire Arsenal spillere. De har et meget bra program frem til rundt GW 34. Ergo du kan høste mye poeng ved å ha 4 spillere fra dette laget.

Var en del folk som gjorde dette med Robbie Keane + tre Liverpool spillere i starten av sesongen, nå bommet jo Keane kraftig så det ble ikke noe av. Vet at flere gjorde det samme med Berbatov og 3 Man Utd spillere.

Å ha fire spillere fra en god klubb er noe som kan være veldig smart.

Når det nærmer seg GW 21 så kan du gjøre forandringer på laget hvis ikke disse overgangene skjer alikevel. Dette kan også folk uten WildCard gjøre, men de løper en større risk selvfølgelig.

Kanskje vi kan tipse hverandre om mulige overganger som kan gi 4 spillere fra et godt lag.

jeg har følgende muligheter:

Heskey fra Wigan til enten Aston Villa eller Liverpool

W.Bridge fra Chelsea til å bli fast venstreback hos Mark Hughes og Man City.

Hangeland fra Fulham til enten Arsenal, Tottenham eller Liverpool.

Glen Johnson fra Pompey til Liverpool.

Er vel bare Bridge som vil bli fast inventar på sitt nye lag av disse mulige overgangene. Dessuten skal en del til for at Man City blir et stabilt topplag. Men en firer med Bridge, Ireland, Robinho og billige Caicedo (5.5 mil) kan være en fin løsning.

Lenke til kommentar

Jævlig dårlig runde dette. 23 poeng til nå med Geovanni igjen. Heldigvis kommer Zaki inn for Laursen og gir meg 8 poeng ekstra. Ronaldo er nå ute av laget mitt han også, samme med Geovanni, Laursen og Cisse. Inn med Gerrard, 2x Young fra Villa og Robinho. Håper det lønner seg i lengden å bruke så mye poeng på bytter denne runden.

Lenke til kommentar

Har faktisk hele 53 poeng (motstanderen min i Fantasy Cup har 25 :p). Lampard sto for 28 av de (altså over halvparten), så alle som har Ronaldo må hive han ut til fordel for Lampard så fort som mulig. Har Young og Agbonlahor igjen som kan gjøre dette til en ganske så bra runde for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...