Alastor Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, så lenge spillerne er på laget i den runden man spiller dobbelt. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vil dette si at de som hadde Ronaldo på laget den runden United skulle spille mot Fulham vil få poeng mot Fulham i neste kamp? Eller? Vet ikke gelt om jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, som sagt, det er laget du har NÅ som teller. Ikke det du hadde da. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så med andre ord så må Ronaldo og de det gjelder byttes ut denne runden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem burde settes som kaptein denne runden? Tror jeg velger Bosingwa. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper noen kan svare: Dette med misset game week: Er det slik at om en klubb (bla Man U) ikke spiller en gameweek så settes spillerne der til 0 poeng. Disse poengene får man ikke igjen?? Det som skjer er at når kampen spilles senere så vil Man U sine spillere få dobbel poeng den gameweeken. Eks i GW 21 vil de som har Man U og Wigan spillere (eks: kun Ronaldo) få poeng på Ronaldo for både Man U - Wigan kampen og Man U Chelsea kampen??? Er det slik at man må ha hatt Ronaldo i den utsatte GW kampen (altså GW 3 eller noe) ?? Det viktigste: - Er det slik at "alle" deltagerne på Fantsy kommer til og burde fylle opp lagene med 3 Man U spillere nå til GW 21 da de skal ha dobbel runde? Eller får man ikke doebbel poeng om man ikke hadde de samme Man U spillerne i GW 3? håper jeg gjorde meg forstått Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Håper noen kan svare: Dette med misset game week: Er det slik at om en klubb (bla Man U) ikke spiller en gameweek så settes spillerne der til 0 poeng. Disse poengene får man ikke igjen?? Det som skjer er at når kampen spilles senere så vil Man U sine spillere få dobbel poeng den gameweeken. Eks i GW 21 vil de som har Man U og Wigan spillere (eks: kun Ronaldo) få poeng på Ronaldo for både Man U - Wigan kampen og Man U Chelsea kampen??? Er det slik at man må ha hatt Ronaldo i den utsatte GW kampen (altså GW 3 eller noe) ?? Det viktigste: - Er det slik at "alle" deltagerne på Fantsy kommer til og burde fylle opp lagene med 3 Man U spillere nå til GW 21 da de skal ha dobbel runde? Eller får man ikke doebbel poeng om man ikke hadde de samme Man U spillerne i GW 3? håper jeg gjorde meg forstått Nei, du trengte ingen United spillere i GW 3. Hvis du har Ronaldo i GW 21, får du poeng for både Chelsea og Wigan. Og ja, de fleste kommer nok til å fylle opp med United spillere i GW 21. Endret 19. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Takk for svar Var vel dette jeg gikk utifra, men veldig fint å få en bekreftelse da jeg ble litt usikker etter å ha lest noe her. Jeg har planlagt å gjøre en av to varianter. A) Ronaldo - Berbatov - Van der Sar - Zaki B) Van der Sar - Evra - Berbatov - Zaki Med alternativ B så vil jeg kunne bruke 8,2 millioner til å forsterke andre deler av laget. Det hele blir da en gambel på at Ronaldo gjør det bra eller ikke. Hvis han ikke gjør det bra så vil jeg score mye poeng på alle som har Ronaldo. Tilsvarende motsatt om han lykkes. Zaki skal altså spille B mot Tottenham samtidig som han skal spille mot Man U. Med andre ord så vil han få minimum 4 poeng den GW. Dette er jo meget fine poeng å ta med seg på en så billig spiss. Dessuten har han altså 90 minutter mot Spurs der han kan hente en del poeng. Vurderer også Valencia som er midtbane spiller i Wigan. Han vil altså få 2 poeng mot Man U + det han klarer mot Spurs. En annen variant var å hente Ronaldo - Berbatov og Rooney. Problemet der er jo at jeg ikke tror B/R kommer til å starte alle kampene fra GW 21 - 25 (Man U spiller dobbel GW i 25 også). hva er best taktikk her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har du ikke hentet Ronaldo enda? Koster jo 0.6 millioner mer nå, så vet ikke om du burde kjøpe han. Mitt råd er at du har med: VDS, Vidic og Berbatov. Men hvis jeg skal velge en av taktikkene dine, sier jeg A. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg skjønner ikke det her så godt jeg, men lønner det seg å bytte ut Ronaldo og Berbatov nå? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Har du ikke hentet Ronaldo enda? Koster jo 0.6 millioner mer nå, så vet ikke om du burde kjøpe han. Det at han koster 0,6 mil mer nå har ingenting å si. Jeg hadde Ronaldo fra GW 10 - 16 da fikk han tre runder på over 15 poeng. Solgte han for Lampard og har tjent masse på det. De to har fått like mye poeng og jeg har fått bruke 4 millioner på andre spillere. Dessuten vil Lampard hente inn poeng i neste runde som Ronaldo altså ikke får. Er utrolig mange som tror at det gjelder å ha den og den spilleren hele tiden. Fantasy går ut på å ha de riktige spillerne til en hver tid. Jeg hadde Ronaldo i perioden han gjorde det bra og hadde han altså ikke før det. Personlig mener jeg at det skal mye til for at man skal ha Ronaldo mye i laget denne sesongen. 14.0 som det var og 14.6 nå er altfor mye å bruke på han. Det du får som ersatter er Lampard / Gerrard og 4 millioner å forsterke andre lagdeler med. Ronaldo vil sjelden eller aldri spille inn så mye poeng. Men det hender at fixture lista til Man U og formen til Ronaldo kan tale for et kjøp. Eksempel: De siste fire kampene har Ronaldo spilt inn 12 poeng og skal stå over neste kamp. På den samme tiden har A.Young på Villa spilt inn 34 poeng. I denne perioden var det helt klart riktig å ha A.Young på laget sitt. Forskjellen mellom de to i pris er 6.3 millioner. Det er med andre ord viktig å ha de riktige spillerne til riktige tider. For 6.3 millioner kan man jo oppgradere eks en 8.0 spiss til Anelka - Adebayor - Rooney og samtidig ha råd til å oppgradere en 4.0 forsvarer til Ferdinand, A.Cole eller Carragher. Hva vil du helst ha? A) Ronaldo - Crouch - Bassong B) A.Young - Anelka - Ferdinand svaret er enkelt. Crouch Bassong vil aldri klare å hamle opp med Anelka/Ferdinand på lik linje som Ronaldo tjener på A.Young når sistnevnte er i bra form og har bra fixture. Dette var selvfølgelig noe helt annet ifjor da Ronaldo var i form hele veien og det ikke gikk an å ha et vinnerlag uten han. Endret 19. desember 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Byttet Ronaldo mot A. Young nå pga han ikke spiller. Var dette lurt? Eller vil han få poeng når han får spilt den hengekampen? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hvem burde settes som kaptein denne runden? Tror jeg velger Bosingwa. Et godt tips er å alltid ha en potensiell målscorer (f.eks C.Ronaldo, Torres (når han er skadefri), Gerrard) som kaptein. Selv har jeg hatt Anelka som kaptein store deler av sesongen, og han har nok stått for mesteparten av poenga mine. Edit: Jeg er Fotsopp F.K, forøvrig. Endret 20. desember 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Byttet Ronaldo mot A. Young nå pga han ikke spiller. Var dette lurt? Eller vil han få poeng når han får spilt den hengekampen? Ja, det var lurt. Laget mitt: Schwarzer Laursen - Hangeland - Bosingwa - Steinsson Lampard - A Young © - Ireland - Geovanni Anelka - Agbonlahor Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Latias: Hvem har du som reservekeeper? Mitt: Cech Laursen-Bosingwa ©-Hangeland A Young - Ireland - Geovanni-Alonso Anelka-Agbonlahor-Defoe Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da gjorde vel jeg noe veldig dumt da, siden jeg ikke satte ut Ronaldo og Berbatov. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Latias: Hvem har du som reservekeeper? Mitt: Cech Laursen-Bosingwa ©-Hangeland A Young - Ireland - Geovanni-Alonso Anelka-Agbonlahor-Defoe Schwarzer er reservekeeperen min. Bruker vanligvis VDS, men han er i Japan. Schwarzer på Dream Team denne runden! Og btw, vi har åtte like spillere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe, merka det jeg og, selvom jeg til vanlig kjører inn ferdinand, og ronaldo på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tror jeg får inn Ronaldo igjen, fordi vår neste kamp er mot Stoke. Vi vet hvordan det gikk sist gang han spilte mot Stoke. Tror han fikk inn 36 poeng som kaptein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da har Fantasy Cup begynt! Synes kvaliken var lett, endte vel blant de 300.000 beste. Skal møte en fyr fra Malaysia i første runde. Burde være enkel match! Da har Fantasy Cup begynt! Synes kvaliken var lett, endte vel blant de 300.000 beste. Skal møte en fyr fra Malaysia i første runde. Burde være enkel match! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå