D'Amico Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tok en sjefsavgjørelse og hev ut Ronaldo og Robinho. Inn kom Lampard, Laursen, Agbonlahor + ett par benkeslitere. Ronaldo har jo alle allikevel, og Robinho var skadet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finn en god forsvarsspiller til meg. Kan koste maks 6,7. Ikke Bosingwa, Laursen, Carragher og Figueroa. Brede Hangeland! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trenger tre spisser til 23.2 millioner. Hvem burde jeg kjøpe? Anelka van Persie Berbatov (har han fra før) Defoe (har han fra før) Agbonlahor Zaki Crouch King Bent Fuller Martins Alves Owen Sidibe A Johnson Tuncay Heskey Zamora Elmander Santa Cruz Aliadiere Pavlyuchenko Tevez F Campbell går ut, siden han ikke kan spille mot Man Utd, og får jo lite spilletid ellers også... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Som Newcastlefan vil jeg selvsagt anbefale Owen. Selv om han for øyeblikket spiller på et relativt dårlig lag (enn så lenge), så scorer han jevnt og trutt med mål. Blant annet 2 forrige helg. Anelka ville jeg også kjøpt. Selv om han liksom er over den mål-"spreen" , så kommer det et eller annet mål fra ham. Han spiller nærmest også som eneste spiss på et lag helt i topps i Premier League. Har de 2 selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er jo ikke sikkert at Anelka får like mye spilletid som før, fordi Drogba er jo tilbake. Tror jeg går for Zaki, Defoe og King på topp. Og Steinsson inn i forsvaret. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nedtur dette her.. Sitter med 29 poeng etter at 8 spillere har vært i ilden. Bosingwa, lampard og Anelka© igjen i morgen. Håper på storseier uten like. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 51 poeng, har igjen bosingwa og anelka i morgo. Rimelig fornøyd, mange av mine spillere henta i bonus. Og Hangeland/Schwarzer plukker poeng igjen! Tror de snart har satt rekord i poeng vs pris. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg skulle sette inn Hangeland for Evra, men glemte det. Faen heller. Ræva runde, har igjen Cech og Bosingwa. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gjorde masse bytter før den runden slik at jeg mistet 12 poeng, så ble jeg ikke fornøyd og byttet enda mer slik at jeg mistet 16 poeng. Nå gjenstår det bare å se om det var verdt det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Agbonlahor <3 Gjorde en tabbe ved å bytte ut Ashley Young før forrige runde, og nå har han jo tatt av helt, mens erstatteren Ireland har selvfølgelig sluttet å score. Også hyggelig at Hangeland & Schwarzer plukker opp såpass mange poeng. 54 poeng og har G. Johnson og Defoe igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 56 poeng og har Defoe igjen. Klatret opp 6(?) plasser Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Håper Defoe putter et par i dag, ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 41 poeng med Defoe og Bosingwa igjen. Jeg har tre Hull-spillere på benken. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har tre Hull spillere jeg også. Giovanni, King og Marney Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fikk 57 poeng sist runde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Der byttet jeg ut Torres med Anelka...Følte det var nødvendig, ettersom at Torres blir skadet i ett sett -.-' Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan var det når noen ikke spiller en gameweek igjen? Ser at Ronaldo blant annet ikke skal spille neste, bør jeg da bytte han ut, eller? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Bare å la han stå, du vil få de poengene når kampen spilles, de vil da bli lagt til den summen som dukker opp i neste ordinære runde helgen etter eller helgen før... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bare å la han stå, du vil få de poengene når kampen spilles, de vil da bli lagt til den summen som dukker opp i neste ordinære runde helgen etter eller helgen før... Du tar feil, Manx: What happens if a team doesn't play in a Gameweek? The players will score 0 points in the Gameweek and will play twice in a future Gameweek when the match is re-scheduled. Points are only awarded to teams who have players selected in the Gameweek when the game is actually played, irrespective of if they had them selected for the originally scheduled fixture. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, men har får jo dobbelt med poeng senere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå