Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 24 poeng og en spiller igjen. Mangler bare at Carragher putter et selvmål i morgen så er runden komplett! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 42 poeng på meg, alle mine spillere har spillt. Jeg ser ut til å ha valgt forsvar + keeper som stort sett grabber 6 poeng ca . Steinsson, Hangeland (har hatt han fra runde 1), Bosingwa og Schwarzer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Haha, min dårligste runde noen gang. 24 poeng med Carragher igjen, samt en spiller som vil bli byttet fordi han ikke spilte, så da vil jeg få fem ekstrapoeng for første innbytter. Med andre ord 29 poeng + 1 spiller. Blir ikke noen festrunde, hvert fall. Men jeg klager ikke heller. Virkeligheten kommer foran Fantasy. At Chelsea gikk på en smell er bare fantastisk selv om jeg har tre Chelsea-spillere på laget, og at Ronaldo ble utvist gjør meg heller ikke noe for å si det slik. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 og at Ronaldo ble utvist gjør meg heller ikke noe for å si det slik. Nå var ikke akkurat det så utslagsgivende for resultatet (bortsett fra at ledelsen kunne blitt enda større), men skjønner tankegangen din. 27 poeng, pluss to Liverpool-spillere i morgen. Kommer forhåpentligvis på noe over 30, med mindre de går på en glipp mot West Ham, som de egentlig bare kan gjøre for min del Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hadde ikke noe å si for resultatet nei (dessverre ), men Ronaldo er ikke blant mine favorittspillere. Selv om jeg har ham på laget håper jeg jo innerst inne at han får 0 poeng hver kamp. Fantasy er bare et morsomt spill, "virkeligheten" er mye viktigere. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Selvfølgelig. Slik håper jeg (for deres egen skyld) at enhver fotballsupporter tenker Endret 30. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kanskje jeg bruker gratisbytten min på å få ut Arbeloa og få inn Laursen. Er det lurt? Arbeloa har jo flere sjanser til å ha assists, mens Laursen har flere sjanser til å score fra cornere. Endret 2. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Behold Laursen. Jeg fikk 41 poeng denne runden, mye takket være Arteta, Carragher og Reina. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Lausen få ofte bonus også. Han er god å ha. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Håpløs runde for min del, 26 poeng. De som skaffet meg noen få poeng var Ferdinand (6), Bosingwa (4) og Geovanni (4). Resten fikk 0-2 :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fikk med meg kun 47 poeng denne runden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 7 mer enn meg, men jeg er allene som nr. 2 når på tabellen siden han jeg delte plassen meg gjorde det enda dårligere Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Riktig det, Manx. Du dro fra meg med noen poeng denne runden. Jeg kommer sterkere tilbake får jeg håpe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sammenlagt har jeg ingen sjangs, men jeg skal vinne desember-måned. Må huske å velge en annen kaptein da Ronaldo og co er i Asia! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå har jeg lært meg å kontrollere byttene. Kun en bytte denne runden! (Arbeloa ut - Laursen inn) Håper mest at Geovanni lykkes. Han har scoret veldig lite siden jeg har kjøpt han! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Robinho ut og Berbatov inn. Satser på at det gjør susen, så jeg ikke havner langt bak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 22 poeng på fem spillere så langt. Har tre United-spillere i aksjon snart. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Også presterte jeg å sette Vidic på benken... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du mister bare 12 poeng + noe bonus. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finn en god forsvarsspiller til meg. Kan koste maks 6,7. Ikke Bosingwa, Laursen, Carragher og Figueroa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå