Larsemão Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kjører Bent, Anelka og Saha på topp jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skader på Zaki og Torres gjør at jeg henter inn to nye spillere. Spisstreern ser sånn ut nå: Agbonlahor - Anelka - Robinho Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spissene mine: Defoe, Robinho og Zaki. Alle er usikre. Noen som vet noe nytt om dem? Noen som er helt sikkert ute eller klare? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Nå som Zaki er skadet omrokkerte litt på laget. Slik ser det ut nå: Friedel Hangeland - Agger - Bosingwa Ronaldo © - Ireland - Geovanni - Alonso Berbatov - Bent - Robinho Ganske fornøyd, selv om det kostet meg 12 poeng. Edit: Arrgghh... Robinho er jo usikker. Jeg visste jeg heller burde tatt Agbonlahor Edit 2: Robinho står ikke som usikker/skadet på spillet. Endret 28. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Defoe spiller nok kampen mot Blackburn. Berbatov kanskje klar mot City Berbatov - Defoe - Campbell Tror egentlig ikke at Campbell får spille. De kjører nok med Bent - Pavlyuchenko på topp. Haha, har dere sett Drogba eller? Drev å letet etter han på poenglista til spissene, men fant han ikke før nederst på tredje side. Bare seks poeng i løpet av sesongen. Koster jo 10,7 millioner! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal vel litt til å få mye poeng når han har vært skada så lenge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men prisen kan da vel senke litt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men prisen kan da vel senke litt. Blir som Ronaldo i starten. Historiske poeng spiller liten rolle, det er forventede poeng du betaler for.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har åtte poeng denne runden, men har jo ni spillere som spiller i morgen/mandag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Men prisen kan da vel senke litt. Blir som Ronaldo i starten. Historiske poeng spiller liten rolle, det er forventede poeng du betaler for.. Det er jo hva han gjorde i fjor som setter prisen, ikke hva som er forventet av han i år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tydeligvis at du ikke henger med de store gutta Latias 14 poeng Har Ronaldo, Arteta, Reina, Carra, Bosingwa, Robinho og Anelka som skal spille igjen. (2 mindre enn deg, ja jeg vet) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg har 16 poeng Og eneste grunnen til det er at det ble 0-0 mellom Villa og Fulham (+ Geovanni). Har Ronaldo, Bosingwa, Robinho, Berbatov, Agger, Ireland, Alonso og Bent igjen. En mer enn deg Jefe Og hvis noen av de ikke skulle spille i morgen, har jeg Hughes på benken som tok 6 poeng idag, før bonus er lagt til Det er jo hva han gjorde i fjor som setter prisen, ikke hva som er forventet av han i år. Det går vel strengt tatt ut på det samme? Endret 29. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Uansett så forandrer jo prisene seg. Poenget som jeg tlket det er at prisen på Drogba burde bli satt ned veldig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 21 poeng på 4 spillere. Satte inn King for Zaki denne runda. King fikk 9 poeng Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Huff, irriterende å ha Gary Cahill på benken idag. Håper bare at Anelka, Bosingwa eller Lampard ikke spiller i morgen, men det er vel for mye å håpe på? Har forøvrig 26 poeng, et bytte og 4 spillere igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hellige fasan.. Rødt kort ffs.... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ronaldo som kaptein her også. 0 poeng. Blir ikke mange poeng på meg denne runden. Rundt 30 tipper jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Alle har jo Ronaldo på laget (omtrent) så det gjør ikke så mye fra eller til Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 30 poeng med to Liverpool-spillere igjen. Ligger på average score denne runden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gjett hvor mange minutter Almunia har spilt så langt denne sesongen: Almunia AR 5.9 1337 xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå