Prusk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har vært borte de siste 2 rundene, men satte opp laget før jeg dro. Ser ut til at jeg fikk greit med poeng den runden, plutselig har jeg 50 poeng mer enn resten.. =) Vanligvis ville jeg valgt bort Ronaldo som kaptein før møtet med Arsenal, men Arsenal er ikke i vinden for tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 57 poeng på meg. Er fornøyd med det. Var vel bedre enn de fleste som er med i ligaen. Synd Campbell ikke spilte fra start. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 60 poeng. Heldig at Berba og Zaki ikke spilte, hadde Turner som andre sub, og da var det 9 poeng i kassa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var kun Geovanni som slapp inn mål på hele laget mitt. Fantastisk defensivt, men litt skuffende offensivt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 57 poeng på meg. Er fornøyd med det. Var vel bedre enn de fleste som er med i ligaen. Stort sett bedre Hvordan ligger folket ann i Head to Head ligaen?? Har tydeligvis karret meg opp på en andre plass der, samme som jeg ligger på i ligaen vår (delt)... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Telles alle byttene man gjør i Head to Head-ligaen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Byttene teller i Head to Head. Ligger forøvrig dårlig ann der. Har en tendens til å komme opp mot feil person hver runde. Missforstod visst. Tror ikke du får poengstraff i Head-to-head ligaen om du gjør flere Salg-kjøp enn en person. Om du mente bytte som i reserve, så teller de. =) Endret 25. november 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg begynte i Gameweek 7, så jeg får ikke spilt Head to Head. I stedet er jeg med i en Public League der det kun er poengene som telles. Spillerinnkjøpene telles der. Jeg har jo byttet fryktelig mange spillere, så jeg ligger helt nede på en 16. plass. Uten byttene hadde jeg nok vært i topp tre. Alltid så er det noen skadet på laget, slik at jeg må bytte dem ut. Noen som vet om Zaki/Defoe blir klare til neste kamp? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Transfers teller i head-to-head også. Hvis du for eksempel bytter på laget så du får 10 minuspoeng så får du ti minuspoeng av den totale poengsummen din neste runde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg ligger på 6.plass. Tapte denne ukas kamp pga bytte sist uke. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Urutinert. Jeg bytter aldri mer enn en spiller hver runde. Dumt å få minuspoeng for å bytte spillere. Det er ikke engang sikkert de nye spillerne vil få flere poeng enn de gamle. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Urutinert. Jeg bytter aldri mer enn en spiller hver runde. Dumt å få minuspoeng for å bytte spillere. Det er ikke engang sikkert de nye spillerne vil få flere poeng enn de gamle. Haman og Arteta ut. Ireland og Geovanni inn. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men nå skal altså Ireland og Geovanni ta til sammen minst 4 poeng mer enn Haman og Arteta neste runde. Ellers har du gjort noe dumt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hehe. De fikser biffen. Bare vent å se Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ireland skal slite med å gå forbi United-forsvaret. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Litt usikker på om jeg skal ha Berbatov eller Robinho eller en helt annen i neste runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror ikke jeg bytter mer enn en spiller denne uken. Defoe ser ut til å være usikker. Berbatov er førstevalget mitt. Han scorer flere mål en Robinho. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror jeg setter inn Agbonlahor for Defoe. Regner med at Zaki er klar til neste kamp. Det samme er Robinho. Så får jeg heller hente tilbake Berbatov for Robinho neste runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har egentlig lyst til å hente tilbake Carew, men O'Neill har jo sagt at han trolig bruker 4-5-1 formasjonen (uten Carew). Carew er jo 0.7 millioner billigere enn Agbonlahor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har holdt meg unna bytter den siste uka! Men det er umulig å velge tre spisser. Defoe, Zaki, Robinho, Carew, Berbatov og Torres er alle usikre/ute. Tror jeg satser på Berbatov, Agbonlahor og Campbell på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå