Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Har vært borte de siste 2 rundene, men satte opp laget før jeg dro. Ser ut til at jeg fikk greit med poeng den runden, plutselig har jeg 50 poeng mer enn resten.. =)

Vanligvis ville jeg valgt bort Ronaldo som kaptein før møtet med Arsenal, men Arsenal er ikke i vinden for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
57 poeng på meg. Er fornøyd med det. Var vel bedre enn de fleste som er med i ligaen. :w00t:

Stort sett bedre ;)

Hvordan ligger folket ann i Head to Head ligaen??

Har tydeligvis karret meg opp på en andre plass der, samme som jeg ligger på i ligaen vår (delt)...

Lenke til kommentar

Byttene teller i Head to Head. Ligger forøvrig dårlig ann der. Har en tendens til å komme opp mot feil person hver runde.

Missforstod visst. Tror ikke du får poengstraff i Head-to-head ligaen om du gjør flere Salg-kjøp enn en person. Om du mente bytte som i reserve, så teller de. =)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Jeg begynte i Gameweek 7, så jeg får ikke spilt Head to Head. :(

I stedet er jeg med i en Public League der det kun er poengene som telles. Spillerinnkjøpene telles der. Jeg har jo byttet fryktelig mange spillere, så jeg ligger helt nede på en 16. plass. Uten byttene hadde jeg nok vært i topp tre.

Alltid så er det noen skadet på laget, slik at jeg må bytte dem ut. Noen som vet om Zaki/Defoe blir klare til neste kamp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...