Latias Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Arby er tilbake til neste kamp. Takker. Hva heter han fyren på førsteplass på forumet? Han er jo helt gal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Okay. Lurer egentlig på en ting: Hva skjer med hengekampene? F.eks. kampen mellom United og Fulham. I hvilken runde blir tatt med? Den runden den opprinnelig skulle bli spilt, eller den runden som er nærmest den tida kampen blir spilt på? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hvis jeg ikke husker helt feil blir den tatt med i den runden kampen egentlig skulle bli spilt. Edit: http://fantasy.premierleague.com/M/help.mc What happens if a team doesn't play in a Gameweek? The players will score 0 points in the Gameweek and will play twice in a future Gameweek when the match is re-scheduled. Points are only awarded to teams who have players selected in the Gameweek when the game is actually played, irrespective of if they had them selected for the originally scheduled fixture. Endret 17. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, nå må jeg slutte med å endre laget fem dager før kampene blir spilt. Brukte så masse penger på Berbatov, og han er usikker til kampen mot Villa. Kan så klart finne en erstatter, men det koster meg poeng... Best å endre dagen før kampene/på kampdagen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da kan det være lett å glemme da. Har i hvertfall skjedd meg noen ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Pleier å ha noen faste tabs (faner) på Opera, og Fantasy er en av dem. Er lettere å huske enn å glemme på den måten. Endret 20. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er Cech klar til å spille? Er Zaki klar til å spille? Berbatov skal ut. Hvilken spiss skal jeg sette inn? Agbonlahor mot United Carew mot United Robinho mot Arsenal Bent mot Blackburn Van Persie mot City Crouch mot Hull Eller en annen, kan koste maks 9,7. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ville gått for Robinho. Har selv Zaki og håper han spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Byttet ut Zaki og Berba i går. Nå har jeg Robinho, Defoe og Campbell på topp. Campbell koster bare 5,1 mill, og er også veldig god. Kan vedde at han stiger med minst en million i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 NEI! Hvorfor spiller ikke Defoe i dag? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg bytta ikke ut Berbatov, har Hangeland som 1. innbytter så satser på at han fikser jobben mot Liverpool. Dessuten har Berba steget med 0.1 i verdi siden jeg kjøpte ham, så da hadde jeg tapt penger hvis jeg bytta han ut med en annen og kjøpte ham tilbake neste runde igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Herlig at Ireland scorer da! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tror nok ikke jeg har nok innbyttere. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jævla drittdommer! Ireland setter opp Robinho som scorer, men det blir annulert for offside. Det var ikke offside. Mistet en assist fra Ireland og et mål fra Robinho der. Er vel 9-10 poeng det, pluss at begge ville vært garantert bonus. Den runden her er jeg avhengig av at Ronaldo scorer 4 mål og alle må være assister fra Evra. United må også holde nullen. Hvis ikke, blir det nok en dårlig runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Idiotdommeren annulerte målet. Men er fornøyd likevel. Alle tre forsvarerne holder nullen! Ireland og Robinho scorer. Har igjen Ronaldo og VDS i dag. Håper nesten at VDS ikke spiller, fordi Schwarzer har jo fått 8 poeng! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Laursen, Evra og Ronaldo er igjen i dag. Håper United holder nullen og at Ronaldo scorer på en assist fra Evra. Selv om det er rimelig tvilsomt. Men spådommene mine har så langt i dag vært veldig gode, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Snittet mitt på de fem som har vært i aksjon så langt er 6 poeng, så da satser jeg på at det forsetter sånn, men snittet kan jo gjærne gå litt opp Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har faktisk bedre enn det. 4 spillere på 6 poeng og en på 8 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har fire spillere på 6, en på 8, en på 2 og en på 3. Forventer at Ronaldo gir meg minst 20 poeng i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå