Stonemeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har hvertfall Geovanni på laget da. I feel your joy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Geovanni har 12 poeng, for to mål. Det er jo feil ..? Edit: Ble justert ned til 7 poeng nå, ja. Endret 16. november 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det blir vel endret. Tror jeg får omtrent 90 poeng denne runden. Selv uten Laursen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Nei, har du sett. Tror nesten ikke mine egne øyne. Ireland har scoret to, og Geovanni ett. Satser på at Richards slår til med noen målgivende nå. Edit: Har 95 poeng for øyeblikket, og det kan blir enda mer. Ny rekord hvis jeg ikke husker feil. Endret 16. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skulle til å si at du tok totalt feil ang spådommen din ja . Som jeg sa, du burde håpe på mange mål. Og det har du fått. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alltid kjekt å ha lave forventninger. Tenk hvor glad jeg ble nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Blir en bra runde dette. Har King på topp også, han har 5 poeng til nå. Har 88 poeng totalt og det er med Zaki som ikke har spilt og Delap med 1 poeng. Uheldigvis så får jeg kanskje bare 1 poeng fra Turner som kommer inn fra benken. Endret 16. november 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Oh, nesten et tredje mål på Ireland. Det hadde tatt seg ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ireland har gått inn og ut av laget mitt, denne runden er han selvfølgelig ute. I feel your pain. Har hvertfall Geovanni på laget da. Me2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret . Unntatt forsvareren din.... Jo, men etter den fantastisk bra runden (etter min målestokk) til nå, er jeg vant med at hver spiller tar 5-6 poeng, og det kommer jo ikke til å skje i morgen. Hvis det blir mange mål, går jo Richards på en smell, men det er vel det beste jeg kan håpe på Og Berba mye mer verdt enn Rooney. Spesielt nå som sistnevnte ikke er i samme form som tidligere. Berbatov får som oftest enten mål eller assist, og pådrar seg mye sjeldnere gult kort enn det Rooney gjør. Faen, usikker nå... Kan også bytte ut Zaki og A. Young, og ta inn Alonso og Berbatov. Da har jeg Ronaldo, Anelka, Berbatov, Rooney, Geovanni, Arteta og Bosingwa - resten er stallfyll.... Og Rooney burde da komme i form igjen... What to do, what to do? Rooney og Alonso på laget eller Kuyt og Zaki? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kuyt og Zaki selvsagt. Alonso scorer så og si aldri, har ikke mange assister heller. Rooney er heller ikke en storscorer, selv om han har en del assist. Tror du vil tjene på å ha Zaki og Kuyt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 81 poeng, venter på bonuser og diverse. Kan fort nærme seg 90 nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) God runde og 97 poeng på meg :- ) Endret 16. november 2008 av Larsemão Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 94 på meg. Håper på komme over 100 poeng etter at bonuser og innbyttere er lagt til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 96 på meg så langt også skal Hangeland og Marney legges til med 5 og 1 poeng, så totalen skal bli småpene 102 poeng denne runden, skal ikke klage Måtte bare glise når jeg kom inn her og så Irland hadde skaffet seg 13 poeng Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ble bare 87 poeng. Kunne fått 99 hvis jeg hadde brukt byttene riktig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Som sagt gjør ikke bytter, benken er stallfyll for de som er på banen, brukes kun når noen av de er borte og da blir de byttet inn automatisk... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 88 poeng. Pent. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 94 på meg. Håper på komme over 100 poeng etter at bonuser og innbyttere er lagt til. 101 ble det, akkurat over Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 77 poeng. Angrer på at jeg ikke hadde Ronaldo som kaptein og Zaki spilte ikke, og Delap fikk kun 1 poeng. Har nå de siste rundene plukket over 55 poeng hver gang, så jeg er vel sånn rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå