Manx Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo, Bosingwa og Laursen på laget 69 poeng hittil. Da er vi to, men jeg har 77 så langt, med Hangeland og Figueroa sine seks poeng som kommer i tillegg så er jeg oppe i 83. Har også to spillere som skal i aksjon i morgen så med litt flaks så dupper jeg over 90 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hardnakka som jeg er så kjørte jeg Lampard som kaptein igjen.. Missta en del poeng på å ikke velge Ronaldo :S Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 64 poeng, med to spillere i morgen. Håper egentlig på å komme over 70 denne runden. I ren frustrasjon over laget mitt gjorde jeg en helomvending og fikk inn Bosingwa, Anelka og Ronaldo på laget, i tillegg til stjernespillere som Cech, Carragher og Robinho fra før. Det kostet meg 20 poeng, men jeg gir faen. Kommer til å tjene på det i det lange løp. I siste serierunde kommer jeg til å snippe opp førsteplassen her. Er resten av laget ditt bare billige spillere? Seks stjernespillere på et lag er vel ganske dyrt. Og når er det egentlig best å wild cardet sitt? Har tenkt å bytte 5-6 spillere etter denne runden og har ikke så mye lyst på å tape masse poeng. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 79 poeng hittil i runden . Arteta og Geovanni spiller i morgen, og jeg får 2 poeng mer pga innbytter som ikke er lagt til. De siste 4 rundene har jeg gått fra 50. plass til nesten topp 20 EDIT: Om jeg bytter rooney med berba, så får jeg nok penger til å bytte Arteta med Kuyt. Deal or no deal? Endret 15. november 2008 av Alastor Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Bytt inn kuyt. Arteta spilte ikke engang i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Everton spiller i morgen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret . Unntatt forsvareren din.... Bytt inn kuyt. Arteta spilte ikke engang i dag. Nei, han spiller i mårra . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 79 poeng hittil i runden . Arteta og Geovanni spiller i morgen, og jeg får 2 poeng mer pga innbytter som ikke er lagt til. De siste 4 rundene har jeg gått fra 50. plass til nesten topp 20 EDIT: Om jeg bytter rooney med berba, så får jeg nok penger til å bytte Arteta med Kuyt. Deal or no deal? Deal! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret . Unntatt forsvareren din.... Jo, men etter den fantastisk bra runden (etter min målestokk) til nå, er jeg vant med at hver spiller tar 5-6 poeng, og det kommer jo ikke til å skje i morgen. Hvis det blir mange mål, går jo Richards på en smell, men det er vel det beste jeg kan håpe på Og Berba mye mer verdt enn Rooney. Spesielt nå som sistnevnte ikke er i samme form som tidligere. Berbatov får som oftest enten mål eller assist, og pådrar seg mye sjeldnere gult kort enn det Rooney gjør. Endret 15. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fillern så surt at jeg satt Laursen på benken. Han fikk 13 poeng. Kunne blitt en fantastisk runde det her, men neida... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Setter ALDRI noen på benken, de spiller så får de som sitter på benken kommen inn hvis det er noen som ikke skulle finne på å være på banen av de faste elleve. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir. Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret . Unntatt forsvareren din.... Bytt inn kuyt. Arteta spilte ikke engang i dag. Nei, han spiller i mårra . Haha, lurte meg selv der. Tenkte ikke på arteta faktisk. Mente Zaki. Men det hjelper ikke deg noe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Setter ALDRI noen på benken, de spiller så får de som sitter på benken kommen inn hvis det er noen som ikke skulle finne på å være på banen av de faste elleve. Lurt det ja - får heller selge den personen man ikke ønsker å bruke for så å kjøpe den tilbake igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men faen da! Ireland gjør det bra i dag, to mål foreløpig, og jeg har ham benken som første innbytter, men alle spillerne mine i førsteellveren (med unntak av keeperen) har spilt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ireland har gått inn og ut av laget mitt, denne runden er han selvfølgelig ute. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fy faen, byttet ut Ireland igår. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Blir en bra runde dette her! Ronaldo©, Bosingwa og Ireland drar inn massevis av poeng! I tillegg har jeg Hangeland, Carra og Evra i forsvar, som alle får 5 poeng hver. Ligger i øyeblikket an til å få 87 poeng. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ireland har gått inn og ut av laget mitt, denne runden er han selvfølgelig ute. I feel your pain. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ireland har gått inn og ut av laget mitt, denne runden er han selvfølgelig ute. I feel your pain. Har hvertfall Geovanni på laget da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå