Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Stemmer. Han får jo et poeng til når han har spilt 60 min. Goal - 5 Assist - 3 Minuted Played - 2 Goals conceded - 1 Bonus - 3 Totalt: 14 (28) Regner med at det blir slik, men skal ikke se bort i fra at han får et mål eller en assist til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 37 poeng så langt i dag. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sinnsykt surt at jeg satt Laursen som siste innbytter fordi Villa skulle møte Arsenal. Ronaldo har 32 poeng i dag. Regner med at han får 6 til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 58 hvis jeg teller med Hangeland, noe jeg må siden Carew eller Zaki ikke har spilt i dag... Har fire mann til som skal i aksjon, to som skal spille nå så dette kan bli en god runde igjen Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Cech er skadet og Sørensen er reserven min. Har vært veldig uheldig med byttene mine nå synes jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Bra jeg ikke byttet ut VDS! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo som kaptein er rett og slett bankers. Ingenting annet gjelder. Rimelig fornøyd med at jeg bytta ut carew og satte inn anelka før denne runden og . Bosingwa netter, og har 10 poeng hittil. Og jeg har 3-4 som ikke har spillt ennå...... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har lyst på Bosingwa og Anelka! Zaki og Defoe funket ikke. Zaki spilte ikke, og Defoe var dårlig. Tror jeg skal bytte til Robinho/Anelka nå. Har Nevland på benken, men han spiller jo aldri. Blir bare 2 poeng på begge spissene tilsammen denne runden... På midtbanen får Ashley Young bare ett poeng. Hadde han scoret på straffen, hadde han hatt 8 poeng. Ronaldo får 38 poeng denne runden! Helt utrolig! Selv har jeg to spillere igjen denne runden; Wright-Phillips og Geovanni. Får håpe de scorer i morgen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Elendige drittrunde. Og hvor er assisten til Ashley Young? Får man ikke assist hvis det er selvmål nå ..? Jeg så jo med egne øyne at han slo innlegget som Clichy satte i eget bur. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Elendige drittrunde. Og hvor er assisten til Ashley Young? Får man ikke assist hvis det er selvmål nå ..? Jeg så jo med egne øyne at han slo innlegget som Clichy satte i eget bur. "All assists are reviewed within 24 hours of the game finishing." Tror nok de endrer på det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Endelig en litt bra runde. 63 poeng og jeg har fortsatt 3 spillere som ikke har spilt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 "All assists are reviewed within 24 hours of the game finishing." Tror nok de endrer på det. Okei da, den må jo komme med. Synes bare det var litt rart at de hadde fått med Agbonlahors mål som kom etterpå, men greit. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 46 poeng og har fire spillere som ikke har spillt enda. Kan fort bli en god runde. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) I ren frustrasjon over laget mitt gjorde jeg en helomvending og fikk inn Bosingwa, Anelka og Ronaldo på laget, i tillegg til stjernespillere som Cech, Carragher og Robinho fra før. Det kostet meg 20 poeng, men jeg gir faen. Kommer til å tjene på det i det lange løp. I siste serierunde kommer jeg til å snippe opp førsteplassen her. Endret 15. november 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo, Bosingwa og Laursen på laget 69 poeng hittil. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du misster ikke poeng i ligaen. kun i head mot head. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du misster ikke poeng i ligaen. kun i head mot head. Tar vel poeng fra alle poengene du har totalt uansett? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det trodde jeg også? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er dere sikre? Mener jeg leste at du misster transfere poeng neste runde i head to head. Skal se om jeg finner det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Står nå at poengene blir trekt fra din "total". Regner med at det gjelder ligaen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå