Nistelrooy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du kan legge til meg hvis du vil. Laget heter Sim1, ligger på 5. plass tror jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvem synes dere er best av Arbeloa, Bosingwa og Evra? Selv mener jeg at Bosingwa er den beste å ha på laget. Han pleier å få en del poeng hver gang han spiller. Har ikke nok penger til å kjøpe Bosingwa til laget, så jeg må bruke Evra. Evra er ikke dårlig, men får bare litt mindre poeng enn Bosingwa. Endret 14. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bosingwa er nok best tror jeg, både på ordentlig og i spillet. Han har tatt klart mest poeng så langt av forsvarerne. Men Arbeloa er også et godt valg, og kanskje litt overraskende har han tatt mange flere poeng enn Evra som ligger langt nede på lista, og Arbeloa ligger på tredjeplass av alle forsvarerne til nå i sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hadde egentlig lyst til å bytte til Arbeloa, men siden det ser ut som om han er suspendert, dropper jeg det. Får fortsette med Evra, og får håpe han har flere assists mot Stoke i morgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Bosingwa er nok best tror jeg, både på ordentlig og i spillet. Han har tatt klart mest poeng så langt av forsvarerne. Men Arbeloa er også et godt valg, og kanskje litt overraskende har han tatt mange flere poeng enn Evra som ligger langt nede på lista, og Arbeloa ligger på tredjeplass av alle forsvarerne til nå i sesongen. Det har jo litt med at United har sluppet inn i ganske mange kamper så lang, Arbeloa og Liverpool har en del færre baklengs, sånt blir det poeng av... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så klart. Hos en forsvarer er jo det omtrent alt. En forsvarer senker kanskje litt poeng på mål en sjelden gang, men over en full sesong er det antall mål sluppet inn som gir mest poeng. Og har man forsvarere fra topplagene så vil man nok uansett få god valuta for pengene uansett siden disse slipper inn definitivt minst mål. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvem synes dere er best av Arbeloa, Bosingwa og Evra? Selv mener jeg at Bosingwa er den beste å ha på laget. Han pleier å få en del poeng hver gang han spiller. Har ikke nok penger til å kjøpe Bosingwa til laget, så jeg må bruke Evra. Evra er ikke dårlig, men får bare litt mindre poeng enn Bosingwa. Jeg har hatt bosingwa fra en av de første rundene, det har uten tvil betalt seg . Jeg har ingen forsvarsspillere fra united lengre..vi slipper inn for mange mål... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde Bosingwa litt i starten men har forsvant når jeg skulle ha Ronaldo inn på laget, men fjernet Ferdinand for et par runder siden og da kom han inn igjen. Er som Alastor sier, United har sluppet inn litt for mye mål så lang i år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hjemme mot Stoke i morgen. Forventer egentlig at VDS holder nullen, og Ronaldo scorer. Kjører med Zaki og Defoe på topp. Hår de kan samle noen poeng. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg forventer at Foster står i mål mot Stoke. Håper også at Ronaldo scorer og at United ikke slipper inn mål. Ronaldo er kaptein. Jeg har også Defoe og Zami, samt Berbatov. Håper bare Berba starter kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skulle gå å gjøre en siste endring, men trakk på "Make transfer" to minutter for sent. Skulle egentlig ta ut Richardson og ta inn Ireland, men får vel klare meg med Sunderland-spilleren denne uka. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg hadde Bosingwa litt i starten men har forsvant når jeg skulle ha Ronaldo inn på laget, men fjernet Ferdinand for et par runder siden og da kom han inn igjen. Er som Alastor sier, United har sluppet inn litt for mye mål så lang i år Har de begge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Håper VDS starter i dag. På benken har jeg Carson, men han skal jo møte Chelsea, så det kan bli stygge siffere der... Føler egentlig at jeg burde bytte til Cech, siden VDS ikke har vært på topp i år. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte inn Cech før denne runden. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg hadde Bosingwa litt i starten men har forsvant når jeg skulle ha Ronaldo inn på laget, men fjernet Ferdinand for et par runder siden og da kom han inn igjen. Er som Alastor sier, United har sluppet inn litt for mye mål så lang i år Har de begge Jeg også, har hatt Bosingwa fra første runde, og takk for det Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bosingwa er fin å ha, ja. Forøvrig en bra start i dag. Regner med at Liverpool ikke slipper inn mål de siste 3 minuttene. Da får Carragher 6 poeng, minst. Edit: Carra fikk gult, ja. 5 poeng uansett. Endret 15. november 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo med scoring og assist i første omgang! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jepp, bra for meg som har han som Captain To scoringer til av Ron, så får jeg noen poeng. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blir 20 poeng på Ronaldo som kaptein i dag, hvis United ikke slipper inn mål. Og det er før bonusen er delt ut. Og han har jo en hel omgang til på å score et par mål. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Det blir 20 poeng hvis de slipper inn mål også, men det blir 22 hvis de ikke gjør det... 22 poeng så langt i dag og 18 av dem har Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå