Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem synes dere er best av Arbeloa, Bosingwa og Evra?

Selv mener jeg at Bosingwa er den beste å ha på laget. Han pleier å få en del poeng hver gang han spiller. Har ikke nok penger til å kjøpe Bosingwa til laget, så jeg må bruke Evra.

Evra er ikke dårlig, men får bare litt mindre poeng enn Bosingwa.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Bosingwa er nok best tror jeg, både på ordentlig og i spillet. Han har tatt klart mest poeng så langt av forsvarerne. Men Arbeloa er også et godt valg, og kanskje litt overraskende har han tatt mange flere poeng enn Evra som ligger langt nede på lista, og Arbeloa ligger på tredjeplass av alle forsvarerne til nå i sesongen.

Lenke til kommentar
Bosingwa er nok best tror jeg, både på ordentlig og i spillet. Han har tatt klart mest poeng så langt av forsvarerne. Men Arbeloa er også et godt valg, og kanskje litt overraskende har han tatt mange flere poeng enn Evra som ligger langt nede på lista, og Arbeloa ligger på tredjeplass av alle forsvarerne til nå i sesongen.

Det har jo litt med at United har sluppet inn i ganske mange kamper så lang, Arbeloa og Liverpool har en del færre baklengs, sånt blir det poeng av...

Lenke til kommentar

Så klart. Hos en forsvarer er jo det omtrent alt. En forsvarer senker kanskje litt poeng på mål en sjelden gang, men over en full sesong er det antall mål sluppet inn som gir mest poeng. Og har man forsvarere fra topplagene så vil man nok uansett få god valuta for pengene uansett siden disse slipper inn definitivt minst mål.

Lenke til kommentar
Hvem synes dere er best av Arbeloa, Bosingwa og Evra?

Selv mener jeg at Bosingwa er den beste å ha på laget. Han pleier å få en del poeng hver gang han spiller. Har ikke nok penger til å kjøpe Bosingwa til laget, så jeg må bruke Evra.

Evra er ikke dårlig, men får bare litt mindre poeng enn Bosingwa.

Jeg har hatt bosingwa fra en av de første rundene, det har uten tvil betalt seg :).

Jeg har ingen forsvarsspillere fra united lengre..vi slipper inn for mange mål...

Lenke til kommentar
Jeg hadde Bosingwa litt i starten men har forsvant når jeg skulle ha Ronaldo inn på laget, men fjernet Ferdinand for et par runder siden og da kom han inn igjen. Er som Alastor sier, United har sluppet inn litt for mye mål så lang i år :(

Har de begge :D

Lenke til kommentar
Jeg hadde Bosingwa litt i starten men har forsvant når jeg skulle ha Ronaldo inn på laget, men fjernet Ferdinand for et par runder siden og da kom han inn igjen. Er som Alastor sier, United har sluppet inn litt for mye mål så lang i år :(

Har de begge :D

Jeg også, har hatt Bosingwa fra første runde, og takk for det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...