Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig runde for min del også. Ville vært fornøyd med 60 poeng, endte opp under 50.

Tror mange "tapte" poeng på å velge Ronaldo som kaptein denne runden..

Spørst om jeg ikke må få inn en forsvarer eller to fra Liverpool og Chelski etterhvert.

At han kun tar 2 poeng er noe som skjer av og til, men i løpet av en sesong så går man mer i pluss med han som kaptein enn med noen andre...

Lenke til kommentar

Alle har noen dårlige dager i løpet av en sesong. Man kan egentlig ikke forvente at en spiller skal prestere i hver kamp. Hva om han hadde scoret den dagen?

Det er uansett ikke lett å velge andre kapteiner, men hvis man skal ha andre enn Ronaldo, burde man ha Lampard/Anelka/Robinho atm. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vanligvis Ronaldo som kaptein, men før denne runden lot jeg Geovanni få det ansvaret. Han burde jo også scoret 2 mål denne gang.

Ronaldo er jo inne på dreamteam etter å ha spilt noe færre kamper enn resten. Samtidig er han en av få hos United som stort sett spiller så lenge han er skadefri.

Regner med jeg faller litt på rankingen framover, men foreløpig går det greit sammenlagt. =)

Lenke til kommentar
Da gjør vi det nå da?

Ja, hvorfor ikke.

Edit:

Da har jeg lagt til noen av deltagerne i første posten, noen har sendt meg pm og andre har jeg tatt etter hukommelsen, og for de som kjenner meg vet at det er en risikosport :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...