D'Amico Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mitt er på 99,6. Kan ha noe med at jeg nettopp byttet ut 8 spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Carew, Agbonlahor og A Young fikk veldig lite poeng i går... Ronaldo: 30 poeng Resten av laget: 21 poeng Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hva er det dere andre driver med, mitt lag er verdt 104,2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvor sjekker du verdien på laget? =) Jeg har forøvrig solgt unna spillere som har spilt dårlig, og dermed sikkert tapt penger.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Logg deg inn og der du ser fargene på drakta di, scroll ned så kommer det fram nesten helt nederst i den "kolonnen", rett under det Norske flagget å der det står "Team finances" så står total summen på laget... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Surt at jeg glemte å bytte kaptein i dag. Sikkert ikke så lurt å ha Ronaldo som kaptein i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har han som kaptein. Kan hende han scorer/har assist i dag! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Blir jo nesten skuffet om han ikke scorer to etter hvor mye poeng han har sanket de siste kampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men det er vanskelig å velge en annen kaptein enn Ronaldo. Man vet aldri hvilken spiller som presterer, og hvem som ikke gjør det. Ronaldo får som regel en del poeng hver gang han er på banen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lampard er egentlig et sikkert valg som kaptein. Han har prestert i hver kamp han har spillt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har en følelse av at førsteplassen snart er min nå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva ligger det i egentlig å vinne denne ligaen eller lede den? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Veldig dårlig runde for meg. Men har fått inn Cech i mål nå for Carson. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg fikk kun 11 poeng, da jeg skulle hatt over 30 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Cech garanterer noen poeng hver runde. Ellers skulle jeg gjerne hatt Anelka eller Lampard på laget, men Ronaldo gir nok mer poeng over tid. Som regel lurt å sette en annen enn Ronaldo til kaptein i kamper mot storlag ser det ut til.. =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bent på tottenham er jo et must. Han har scoret 7 mål på 3 kamper nå. Ikke er han dyr heller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Akkurat byttet til meg Bent. Før Harry var hele Tottenham brukelig, men nå ser det ut til at laget er på vei opp. Nå er det Carew ut, Bent inn. Carew er skadet uansett.. =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg bytta Carew mot Anelka jeg...tror han har funnet gullformen nå. Rio ferdinand forsvant ut, og fra og med neste serierunde vurderer jeg 2-5-3 formasjon . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 2-5-3? Er det mulig? Det er jo herlig med den formasjonen! Det er ikke ofte forsvarsspillerne får masse poeng uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå