Krukmeister Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) 42 poeng og Leggskinne FK fortsetter å klatre. Fra og med neste uke har også jeg Ronaldo på laget som kaptein. Måtte ofre mange andre for å få det til, men etter det han har prestert i de siste kampene er det verdt det! Hvem kasta du ut for å få han inn? Arteta, Robinho, Clichy og Geovanni Endret 2. november 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Inn med Berbatov og ut med Rooney. Synd jeg ikke gjorde det et par runder før. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Inn med Berbatov og ut med Rooney. Synd jeg ikke gjorde det et par runder før. Samme gjorde jeg nå, og Berbatov som kaptein. Ferdinand ga ikke den avkastningen jeg håpte på. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ferdinand er ikke så lur å ha uansett, synes jeg. Han er dyr, scorer sjelden og har få assister, men han spiller mye da. Sjelden han blir blant banenes 3 beste også. Jeg valgte heller Evra som spiller nesten hver kamp. Han er med mye opp og kan få en assist eller et bonuspoeng i ny og ne. Billigere enn Ferdinand også. Begge vil nok score bedre utover i sesongen, ettersom United kommer i form og ikke slipper inn så mange mål. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 45 poeng. Carew skal spille på mandag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ferdinand er ikke så lur å ha uansett, synes jeg. Han er dyr, scorer sjelden og har få assister, men han spiller mye da. Sjelden han blir blant banenes 3 beste også. Jeg valgte heller Evra som spiller nesten hver kamp. Han er med mye opp og kan få en assist eller et bonuspoeng i ny og ne. Billigere enn Ferdinand også. Begge vil nok score bedre utover i sesongen, ettersom United kommer i form og ikke slipper inn så mange mål. Du sier noe der. Tror jeg bytter ut Ferdinand med Evra neste uke. Har allerede gjort byttet denne uka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har fått 43 poeng så langt denne uken. Ronaldo: 30 poeng Resten av laget: 13 poeng Viser hvor viktig det er å ha Ronaldo i laget (selv om han er dyr)! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Tok å brukte Wildcardet så nå ser laget mitt sånn ut: Friedel Agger - Richards - Bosingwa Ronaldo © - Ireland - Geovanni - Nani Berbatov - Carew - Zaki Endret 2. november 2008 av Aye Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har kapret 2. plassen. Ser for meg at jeg snart vil innta tabeltopp. //Shire United Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Chelski slipper jo inn klart minst mål, og Cech koster jo ikke skjorta. Har Ireland, Carew og Young igjen av denne runden, kan bli en grei runde.. =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 djees. Da har jeg handlet for 20 poeng.. Står nå med følgende lag, Chech Carragher - Laursen - Bosingwa Mullins - Ronaldo - Lampard - Arteta Defoe - Zaki - Miller Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) 62 poeng denne runden og klatret en del plasser. Cech Richards - Ferdinand - Bosingwa - Cole Ronaldo © - Arteta - Mascherano - Ireland Robinho - Zaki Geovanni satte jeg på benken før runden, så kunne sanket 8 poeng på han istedet for 1 poeng på cole.... Endret 2. november 2008 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har 45 poeng nå, men har tre Villa-spillere som spiller i morgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Har 45 poeng nå, men har tre Villa-spillere som spiller i morgen. Det hadde jeg også, men de gutta klarte å sanke hele 4 poeng totalt Men skal ikke klage, jeg har klatret til en fjerde plass på tabellen så da begynner det jo å ligne noe der Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har 45 poeng nå, men har tre Villa-spillere som spiller i morgen. Det hadde jeg også, men de gutta klarte å sanke hele 4 poeng totalt Men skal ikke klage, jeg har klatret til en fjerde plass på tabellen så da begynner det jo å ligne noe der Kjip uke for forsvarsrekka de Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Var det, kan ikke gå like bra hver gang. Sist gang eller gangen før der så hadde jeg mer enn full pott så det går jo opp og ned Men jeg tenker jeg skal bytte keeper, er greit å fordele de bakerste over flere lag sånn at jeg slipper mer poeng tap hvis et lag gjør det dårlig en runde... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sitter å ser litt rundt nå, og ser at laget mitt har steget i verdi. Hele 0,8, og er dermed verd 100,8. Hvordan ligger det an hos dere andre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har 100,1. Siden jeg har Ronaldo på laget, må jeg også ha mange billige spillere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mitt lag har en verdi på 102,9 faktisk. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mitt er på akkurat 102. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå