Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

42 poeng og Leggskinne FK fortsetter å klatre. Fra og med neste uke har også jeg Ronaldo på laget som kaptein. Måtte ofre mange andre for å få det til, men etter det han har prestert i de siste kampene er det verdt det! :new_woot:

Hvem kasta du ut for å få han inn?

Arteta, Robinho, Clichy og Geovanni

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferdinand er ikke så lur å ha uansett, synes jeg. Han er dyr, scorer sjelden og har få assister, men han spiller mye da. Sjelden han blir blant banenes 3 beste også.

Jeg valgte heller Evra som spiller nesten hver kamp. Han er med mye opp og kan få en assist eller et bonuspoeng i ny og ne. Billigere enn Ferdinand også.

Begge vil nok score bedre utover i sesongen, ettersom United kommer i form og ikke slipper inn så mange mål.

Lenke til kommentar
Ferdinand er ikke så lur å ha uansett, synes jeg. Han er dyr, scorer sjelden og har få assister, men han spiller mye da. Sjelden han blir blant banenes 3 beste også.

Jeg valgte heller Evra som spiller nesten hver kamp. Han er med mye opp og kan få en assist eller et bonuspoeng i ny og ne. Billigere enn Ferdinand også.

Begge vil nok score bedre utover i sesongen, ettersom United kommer i form og ikke slipper inn så mange mål.

Du sier noe der. Tror jeg bytter ut Ferdinand med Evra neste uke. Har allerede gjort byttet denne uka.

Lenke til kommentar

62 poeng denne runden og klatret en del plasser.

Cech

Richards - Ferdinand - Bosingwa - Cole

Ronaldo © - Arteta - Mascherano - Ireland

Robinho - Zaki

Geovanni satte jeg på benken før runden, så kunne sanket 8 poeng på han istedet for 1 poeng på cole.... :wow:

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Har 45 poeng nå, men har tre Villa-spillere som spiller i morgen. :)

Det hadde jeg også, men de gutta klarte å sanke hele 4 poeng totalt :no:

Men skal ikke klage, jeg har klatret til en fjerde plass på tabellen så da begynner det jo å ligne noe der :D

Lenke til kommentar

Var det, kan ikke gå like bra hver gang. Sist gang eller gangen før der så hadde jeg mer enn full pott så det går jo opp og ned :)

Men jeg tenker jeg skal bytte keeper, er greit å fordele de bakerste over flere lag sånn at jeg slipper mer poeng tap hvis et lag gjør det dårlig en runde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...