ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Samme her også. Føler meg så jævla lur som bytta ut han for noen runder siden. Nå går han inn igjen sammen med noen andre. Surt å bruke 12 poeng på bytter, men gjorde nå det nå. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Surt å ikke sette han som kaptein. Fikk han assist for den siste scoringen der? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser at han ikke har fått assist for den, ja. Utrolig teit, han er jo siste Liverpool spiller før Kuyt setter den. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) (...) glad jeg ikke har Liverpool-spillere, (...) Hvorfor i huleste skrev jeg det?!?! Uansett så ble det 47 poeng til sammen og er egentlig fornøyd. Bedre enn det jeg har klart tidligere i hvertfall... Endret 5. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 76 poeng denne runden og min beste runde. Har hatt Torres som kaptein hele tiden og i dag ga han meg 26 poeng han alene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 66 poeng på meg idag... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 59 poeng. Tapte mye på å velge feil kaptein. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 JADDA. 35 poeng. Jeg suger gogo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Da var kroppen oppe igjen og fikk sett United kampen i opptak, når det var gjort så tok jeg en liten tur inn og så på poengene mine. Skal ikke klage, 65 poeng og to mann som skal spille i morgen, ser ut som om jeg har klatrert 11-12 plasser også så langt denne runde, faller vel ned litt igjen etter alle kampene er spilt men ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fikk 11 poeng på Berbatov, men det ble lite på de andre spillerne. 32 poeng så langt, og det er bare Stephen Ireland som ikke har spilt ennå... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 11 på Berbatov, 16 på Ronaldo og 6 på Ferdinand så det er jo en grei uttelling på de United spillerne som jeg har Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som kan slenge ut en oppdatert tabell? Jeg har måttet bytte data, og dermed er passordet helt umulig siden jeg ikke har skrevet det inn før. Regner med at min sesong er over Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor ikke få det tilsendt på mail? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Min gud. Tidenes dummeste er jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 www. isuckathwfantasypl. com 20 poeng denne runden gogo. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jadda! Steven Ireland scora helt på slutten og sikra seg 7 poeng denne uka! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg presterte TIDENES lureste ting da..bytta ut Zaki mot Cole på westham før denne runden. Aner ikke hvorfor jeg fant ut jeg skulle gjøre det.... MEN - elano spilte heldigvis ikke i dag, så hangeland, min førstepri innbytter kommer inn og gir meg 7 poeng. bare synd jeg ikke hadde delap inne istedenfor en annen midtbane..han fikk jo 10 poeng. Menmen, greit fornøyd med runden, rykker jo litt plasser opp Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dårlig runde. Jeg endret Delap til andre innbytter, i stedet for første og tapte 7 poeng på det. I tillegg tapte jeg en del på å velge feil kaptein. Dårlig runde, blr omtrent 50 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå