Jefe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlig Defoe! Digger deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 wohoo..klatret på lista endelig, og City spillerne mine har ikke spilt enda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ettersom jeg ikke har gjort en dritt på laget mitt på noen uker, går det elendig! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Corluka dreit på draget ja, da må jeg sette min lit til SWP, ellers ender jeg vel på rundt 40 poeng. DRITT! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Corluka dreit på draget ja, da må jeg sette min lit til SWP, ellers ender jeg vel på rundt 40 poeng. DRITT! jepp. Vurderer å bli Hull supporter nå.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 73 poeng! Wohoo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 59, Ronaldo var verdt prisen, Zaki er god og Ferdinand også. Gjorde noen små justeringer på laget, kostet 8 poeng, med det tas forhåpentligvis igjen fort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Foran neste runde er brown og en eller annen hullspiller ute, denilson + en back fra wigan tatt inn. 3-4-3 er min nye formasjon. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 63 poeng her i gården så da rykker jeg forhåpentligvis noen plasser opp fra nummer 29 som jeg hadde før runden. Så var det bare å se om jeg skal bytte ut Corluka eller Friedel eller begge to. Tottenham lekker som en sil og Friedel har ikke akkurat startet noe bra, får vel se om jeg bytter en av dem til neste runde siden vi har en gratis overgang. Ronaldo er jo nærmest et røverkjøp til den prisen når han begynner å dra inn poeng Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Faen, først gikk jeg opp en plass og så rykket jeg ned hele 4 plasser. ÆSJ. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 53 poeng denne runden. Gjør et par justeringer frem til neste runde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvordan skal jeg klare å ha ronaldo og torres på samme lag, og fortsatt ha et greit gjennomsnitslig lag.? whats the secret. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mitt lag: Given Bosingwa - Hangeland - Carragher Ronaldo - Geovanni - Mascherano - Arteta Defoe - Torres© - Carew Både Torres og Ronaldo på laget Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 nice. innbytterene da? bare søppel? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 72 poeng denne runden! meget fornøyd :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Spratt bare opp 5 plasser denne runden (til 24), ikke helt fornøyd. Er delevis fornøyd med 63 poeng, men jeg må ligge der og helst litt mer de neste rundene for å spise meg litt nærmere toppen. Zaki er jo et knallkjøp så langt sammen med Carew, så hvis bare Berbatov putter litt mål snart nå så har jeg tre mann som tar mye poeng foran der. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Arsenal driter på draget, Zaki på benken og City sliter, 36 poeng denne runden... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fikk 52 poeng denne runden, og Torres hadde 24. Bare 9 mann som var i akjon denne runden. Ingen på benken min spilte heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 nice. innbytterene da? bare søppel? Thanks. Mest søppel ja, Dawson fra Hull er brukbar, men han er vel den eneste. Gjør ikke så mye, mine starting eleven er jeg veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Endra på laget mitt jeg også. Carson Kompany - Carragher - Bosingwa - Laursen - Figueroa Denilson - Ronaldo Defoe - Torres - Zaki Jeg klatrer til 14. plass denne runden. Satser på at det fortsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå