Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

43 poeng denne runden. Helt greit lag, men ergrer meg over at jeg benket Carew og Berbatov før runden. Trodde ikke noen av dem skulle spille...

Har lyst på Adebayor på laget, men jeg blir nødt til å ofre omtrent halve laget for å få råd til han. :(

Noen som vet om Deco er ute eller om han er tilbake neste runde?

Bedre det, en å få samme sum på 3-4 personer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått litt nedover de siste to rundene. 41 poeng denne runden er jo helt greit, men for lite til å henge med toppen. Så meg i tillegg nødt til å bytte en del på laget, noe som kostet meg 12 minuspoeng. Fant dog ut at det lønte seg straks, uten at noen av spillerne mine utmerket seg spesielt (hadde ikke med SWP denne runden, han byttet jeg inn i dag). Men med det gamle laget hadde jeg fått 28 poeng, med andre ord gikk jeg ett poeng i pluss allerede første runde med det nye laget. ;) Nå har jeg et godt lag med mange poengsankere, så da begynner jeg å sakte, men sikkert å stige fra den labre 24. plassen og helt opp til 1. et par runder før slutt. ;)

Cech

Carragher - Hangeland - Clichy

Wright-Philips - Eboue - Deco - Arteta - J. Cole

Torres - Aliadiere

Må nok kanskje bytte ut Aliadiere og noen av innbytterne med tiden, men får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Deco og Carvalho er ute. Førstnevnte i maks 2 uker sistnevnte i 3-4 uker. Just as you know :)

Bra! Var redd jeg hadde gjort en kjempebrøler da jeg satte ut Deco. :p

Mitt nåværende lag ser sånn ut:

Given

Ferdinand-Carragher-Evra

Arteta-Ireland-Valencia-Denilson

Berbatov-Carew-Adebayor(c )

På benken har jeg Schwarzer, Clichy, Reo-Coker og Hangeland.

Lenke til kommentar
Tok å byttet ut Torres, siden jeg regner med at han får måltørke i år. Tok og byttet han mot Carew og Adebayor.

Jævlig fint at jeg bytta ut Torres da! :(

I laugh at you both! :D At Torres scorer 20 mål+ i PL i år er jeg sikker på, så selv om han åpnet med "bare" en scoring på 3 kamper så kommer dere totalt sett til å angre på det byttet. :)

Men jævla surt at Deco og J. Cole er ute da, blir et enormt svekket lag nå. Må spille med Paintsil i steden for Deco, og siden to av innbytterne mine er skadet, og den tredje sannsynligvis ikke starter, ender jeg vel opp med bare å få poeng for 10 spillere denne runden. Fan-fucking-tastic.

Lenke til kommentar
Tok å byttet ut Torres, siden jeg regner med at han får måltørke i år. Tok og byttet han mot Carew og Adebayor.

Jævlig fint at jeg bytta ut Torres da! :(

I laugh at you both! :D At Torres scorer 20 mål+ i PL i år er jeg sikker på, så selv om han åpnet med "bare" en scoring på 3 kamper så kommer dere totalt sett til å angre på det byttet. :)

Men jævla surt at Deco og J. Cole er ute da, blir et enormt svekket lag nå. Må spille med Paintsil i steden for Deco, og siden to av innbytterne mine er skadet, og den tredje sannsynligvis ikke starter, ender jeg vel opp med bare å få poeng for 10 spillere denne runden. Fan-fucking-tastic.

Hehe, har heldigvis både Carew og Santa Cruz da, så får vi se hvordan Adebayor gjør det etterpå. Ikke helt sikker på hvem jeg skal bytte ut til fordel for Torres om Adebayor putter en haug etterpå. :hmm:

Ellers er det jævlig deilig at jeg kan sette Deco på benken og ikke bli særlig svekket av det! :D Hvor lenge er han ute?

Lenke til kommentar

Se der ja, Ronaldo som kaptein og da startet poengene og renne inn :D

Forhåpentligvis så kommer det 3 bonuspoeng på han også, så da ender han vel forhåpentligvis opp med 28 poeng denne runden. Jeg har enda tre spillere igjen, så målet er den første 50 pluss omgangen for min del denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...