D'Amico Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 0 poeng til nå Har kun hatt en spiller på et lag som har spilt i dag da. Det var Healy (det var en nødsituasjon så jeg måtte ta ham...) men han spilte ikke, så da er det bare å håpe på mange poeng i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 10 poeng i dag. De færreste har spilt så langt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Ikke en mann som skal i aksjon i dag, så poengene mine skal regne inn i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kos med Denilson på laget Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) 4 spillere i aksjon. 4 poeng. Wee. Edit: 14 poeng på 8 spillere. Endret 21. september 2008 av Hille Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fy faen så jævli typisk! Michael Chopra sanket 11 poeng igår, men jeg hadde han bare på benken, glemte å sett ham inn! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Glad jeg har SWP på laget hvertfall. Redder meg greit denne runden. Han har 11 poeng til nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Agbonlahor og Carew som spisser hos meg . Synd jeg ikke har carew som kaptein lengre. Glemte å sette han som det... Fra neste runde er ronaldo kaptein. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Byttet fra Berbatov til Ronaldo før denne runden, veldig lurt sånn i etterkant siden 0 poeng ganger 2 er jo fremdeles 0 poeng, så den avgjørlsen tapte jeg syv poeng på Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Torres og Modric ryker ut til neste runde tror jeg. Samme med Cesc. De jeg hadde mest forventninger til har sviktet. *Ikke at jeg ønsker at de brilljerer IRL* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jada, 52 poeng. Greit fornøyd med det, trodde det skulle gå mye dårligere nårjeg så det i går hvertfall. SWP og Carew redda meg litt gitt. Torres og Fletcher (som uansett var på benken) ut og Denilson og Adebayor inn. Angrer litt på at jeg var litt rask med å sette inn Ade, mer lyst på Robinho, men gidder ikke bruke 4 poeng på det nå fordi jeg angrer nå. Noen som veit noe om Deco? Spiller han neste kamp? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fikk 26 poeng til slutt denne runden, så har benyttet meg av wildcard. Friedel Carragher | Laursen | Carvalho Cole J | Denilson | Wright-Phillips© | Arteta Adebayor | Carew | Zaki Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 40 poeng denne runden var bra Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 56 poeng, beste jeg har klart hittil, eneste jeg angrer på er at jeg satte Zaki som kaptein istedet for SWP eller Denilson. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hmm. Skal ha Ron inn på laget, men vet ikke hvordan jeg får råd til han. Blir ganske umulig. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vet ikke om han er verdt, to spillere til halve prisen av han kan i mange tilfeller skrape inn like mange poeng, flere i den formen Ronaldo er i dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ronaldo kom inn på laget mitt før denne runden han . Hadde tilogmed penger til overs . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men du ligger jo milevis langt ned på tabellen, skal ikke si så mye jeg heller. Men jeg ligger i hvertfall på 1. side Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fikk 60 poeng denne runden, og kom endelig på bruker/pass så fikk logga inn Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) 43 poeng denne runden. Helt greit lag, men ergrer meg over at jeg benket Carew og Berbatov før runden. Trodde ikke noen av dem skulle spille... Har lyst på Adebayor på laget, men jeg blir nødt til å ofre omtrent halve laget for å få råd til han. Noen som vet om Deco er ute eller om han er tilbake neste runde? Endret 22. september 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå