Manx Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Da er det ENDELIG kamper fra PL igjen i helgen, så da er det bare satse på mest mulig poeng med det laget jeg har fått komponert de siste ukene, de skal nok skal slå godt fra seg i september Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke store troen på laget mitt denne runden. Men venter med å skifte. Lar det gå sin gang. Får jeg under 30 poeng kjører jeg wildcard. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) da joinet jeg også ligaen med mitt lag: Northern Lights FC! blir spanande det her da! :O Endret 12. september 2008 av lknight Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har ikke touchet F PL etter forrige serierunde... Håper jeg får en del poeng fordi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har helt glemt av dette :S Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hm ... Mandagskampene teller vel med på denne runden? Det er jo Villa - Tottenham på mandag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Den teller ja... Edit: Hvis du ser på forsiden så står alle kampene som teller den runden. Endret 14. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 31 poeng så langt, rimelig fornøyd, men ikke helt. Nærmere målet om topp 20 ihvertfall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Rævva runde, igjen. 28 poeng til nå. Og 20 av dem står Arteta for. Elano og Torres som ikke spiller, og bare èn spiller på benken som har fått poeng, og det var hele 2! Har Carew, Laursen og Corluka i bakhånd til i morgen da, så satser på at de sanker litt poeng for meg. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Katastrofal runde denne uka! Blir nok wild card på meg før neste helg... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Der forsvant wildcardet mitt og jeg har fått Ronaldo inn på laget. Så får jeg bare håpe at han starter mot chelsea til helgen, har vel fremdeles et lag som forhåpentligvis skal slå litt fra seg (håper jeg). 44 poeng denne runden og klatrer for andre runden på rad en plass oppover, med denne farten oppover på listen så er det for få runder i PL til at jeg skal vinne noe som helst... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En fin runde med 62 poeng. Det var tydeligvis lurt å bruke wildcardet sist runde, for det førte til umiddelbare resutater. Håper den gode utviklingen fortsetter Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Endret litt på laget. Satser på at Keane noterer seg for sin første Liverpool-scoring til helga. Given Corluka – Carvalho – Hangeland – Lescott Deco – Fabregas – Mascherano – Arteta Keane - Torres Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Også brukt wildcardet, laget ser nå sånn ut og regner med at det kommer til å bli sånn i en god stund: Friedel Corluka - Ferdinand - Laursen Ronaldo © - Arteta - Ireland - Deco Carew - Zaki - Berbatov Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kirkland Clichy - Laursen - Ferdinand - Evra Mache Modric - Cesc Tevez - Torres - Bent Tror nok jeg trenger en ny keeper (en av de 4 store) og ut med Mache og Modric. Modric har ikke overbevist meg i PL enda. Ellers et bunnsolid lag! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) 1 poeng sålangt. Føler på meg at dette blir en bra runde. Edit: Herliga london..Downing bomma på straffe. Da missta jeg poengene på han :S Endret 20. september 2008 av Hille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har visst glemt å fikse på laget mitt jeg.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Til neste runde ryker nok Torres ut av laget mitt... Endret 20. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Til neste runde ryker nok Torres ut av laget mitt... Mitt også tenker jeg, men går rett inn igjen når han finner ut at han skal begynne å score igjen. Rævva runde til nå, Given i mål er jo sjakktrekk. Heldigvis fikk Santa Cruz en assist. Har en del poengsankere i morgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå