D'Amico Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Topp 20 er jeg egentlig fornøyd med. Men lavere enn det kan jeg ikke gå. Må klare å holde en viss kontakt med teten. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 En kjip 35. plass så langt... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Alle på en liste. Jeg lånte det bildet av deg, takk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som hadde tre unitedspillere og Berbatov? Hva skjer da i så fall? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Ikke godt å si, men jeg regner med at man vil få beskjed om at en av de må fjernes... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Halve laget ute med skader så jeg brukte Wild card, kanskje dumt å gjøre det så tidlig, men men. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hadde vel kanskje vært greit å vente litt med det, det er jo to hele uker til neste runde... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Halve laget ute med skader så jeg brukte Wild card, kanskje dumt å gjøre det så tidlig, men men. Hva er dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) En gang i løpet av sesongen så kan du bytte hele laget (om du vil) uten at man blir trukket poeng for byttene, man bruker wildcardet. Endret 2. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hadde vel kanskje vært greit å vente litt med det, det er jo to hele uker til neste runde... Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ok, bra å vite at det finnes sånn at jeg kan utnytte det en eller annen gang når jeg trenger det. Takk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. Jeg tenkte vel mer på at to uker er lenge og de som er skadet har mulighet til å komme tilbake, så er litt dumt å bruke wildcardet nå, nesten bedre å vente til det nærmer seg for å se hvordan gutta ligger ann. Men har man et lag som lukter eselsvette så er det like greit å gjøre det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er jo bare å sette de inn igjen da eventuelt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Men da er jo wildcardet kasta bort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Men da er jo wildcardet kasta bort. Tror han sa det på tull Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ja det er bortkasta hvis du bare bytter ut de spillerne som er skada og så setter de inn igjen litt seinere, men det er nå veldig dumt å bruke wild cardet på noe annet enn å bytte ut så og si hele laget vil jeg påstå da. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det slik at man kan bytte 1 spiller før hver runde uten å bli trukket poeng ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Stemmer det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bytte, mener du med transfer, eller å putte en fra benken til 11 manns troppen? Hvis det er det siste, må jeg ha mistet mange poeng... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg mener transfer.. altså en gratis transfer i forkant av hver gameweek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå