Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vel kanskje vært greit å vente litt med det, det er jo to hele uker til neste runde...

Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. :hmm:

Jeg tenkte vel mer på at to uker er lenge og de som er skadet har mulighet til å komme tilbake, så er litt dumt å bruke wildcardet nå, nesten bedre å vente til det nærmer seg for å se hvordan gutta ligger ann. Men har man et lag som lukter eselsvette så er det like greit å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...