Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vet ikke hvordan det funker jeg, er sikkert ikke med på gameweeks-oversikten siden den spilles på et senere tidspunkt da, men er jo klart man får poeng når kampen spilles senere. Man får poeng for hver PL-kamp spillere på laget sitt spiller, enten det er samtidig som alle andre lag eller mange måneder etterpå. Skulle jo bare mangle, ellers ville det jo blitt passe urettferdig om det var enkelte lag her og der som ikke ikke skulle blitt med og som folk ikke ville fått poeng for.

Lenke til kommentar
Jaha? Sjekka fixtures for gameweeks jeg, og united var rett og slett ikke med der...

EDIT: Kampen er ikke der senere heller. De har den rett og slett ikke med i denne gameweeken :).

Ikke denne runden nei, men det er jo ikke sånn at de ikke spiller kamp i det hele tatt. Kommer jo en hengekamp seinere, så da får man de eventuelle poengene da i stedet. ;) Jeg mener å huske det sånn at hengekampene går inn i den runden som er i en av helgene ved siden av hengekampen på en måte. Så man får da poeng to ganger for de United-spillerne den runden. Mulig jeg husker feil nå men.

Edit: Det er vel ikke bestemt når hengekampene kommer uansett?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg ser noen nye runder med hengekamper, uansett kan det misbrukes ved at jeg bytter ut unitedspillerne nå og inn igjen senere?

EDIT: De har det dekt visst. Da må jeg fikse laget mitt igjen :p

What happens if a team doesn't play in a Gameweek?

The players will score 0 points in the Gameweek and will play twice in a future Gameweek when the match is re-scheduled. Points are only awarded to teams who have players selected in the Gameweek when the game is actually played, irrespective of if they had them selected for the originally scheduled fixture.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Drittrunde. 15 poeng på 5-6 spillere. Jeez. Håper spillerne i morgen gjør det bedre. Men surt at Gerrard var skadet da, måtte bytte ut ham for Fagan. Og kapteinsbindet måtte gå til Arteta da, som selvfølgelig bare fikk 2 poeng for å spille og bommet på en 100%-sjanse. BAH!

Lenke til kommentar

19 poeng fordelt på tre spillere (Zaki står for 16 av de 19) og syv som skal i aksjon i dag så får jeg håpe at jeg klarer å karre meg over 60 poeng totalt.

Edit:

Men jeg kommer jo til å mangle folk uannsett når runden er over, har to United spillere som ikke teller denne runden + en fra fulham og en av innbytterne er skadet i tillegg så det blir en spiller med 0 poeng uannsett hvordan jeg snur og vender på det denne runden.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...