Alastor Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Rexa: Ulurt å ha med unitedspillere da, de får ikke poeng neste runde. Samme med fulham. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det vil jo jevne seg ut da, de får jo poeng når de spiller den kampen på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jaha? Sjekka fixtures for gameweeks jeg, og united var rett og slett ikke med der... EDIT: Kampen er ikke der senere heller. De har den rett og slett ikke med i denne gameweeken . Endret 28. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, jeg vet ikke hvordan det funker jeg, er sikkert ikke med på gameweeks-oversikten siden den spilles på et senere tidspunkt da, men er jo klart man får poeng når kampen spilles senere. Man får poeng for hver PL-kamp spillere på laget sitt spiller, enten det er samtidig som alle andre lag eller mange måneder etterpå. Skulle jo bare mangle, ellers ville det jo blitt passe urettferdig om det var enkelte lag her og der som ikke ikke skulle blitt med og som folk ikke ville fått poeng for. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jaha? Sjekka fixtures for gameweeks jeg, og united var rett og slett ikke med der... EDIT: Kampen er ikke der senere heller. De har den rett og slett ikke med i denne gameweeken . Ikke denne runden nei, men det er jo ikke sånn at de ikke spiller kamp i det hele tatt. Kommer jo en hengekamp seinere, så da får man de eventuelle poengene da i stedet. Jeg mener å huske det sånn at hengekampene går inn i den runden som er i en av helgene ved siden av hengekampen på en måte. Så man får da poeng to ganger for de United-spillerne den runden. Mulig jeg husker feil nå men. Edit: Det er vel ikke bestemt når hengekampene kommer uansett? Endret 28. august 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Kan ikke si jeg ser noen nye runder med hengekamper, uansett kan det misbrukes ved at jeg bytter ut unitedspillerne nå og inn igjen senere? EDIT: De har det dekt visst. Da må jeg fikse laget mitt igjen What happens if a team doesn't play in a Gameweek? The players will score 0 points in the Gameweek and will play twice in a future Gameweek when the match is re-scheduled. Points are only awarded to teams who have players selected in the Gameweek when the game is actually played, irrespective of if they had them selected for the originally scheduled fixture. Endret 28. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Da må man altså ha med spillerne denne runden da, hvis ikke får man ikke poeng seinere under hengekampen selv om spillerne er på laget på det tidspunktet. Endret 28. august 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg begynte å lure, både Schwarzer, Ferdinand og Evra hadde ingen på "Next opponent:" Endret 29. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 En god dag for å ha Glen Johnson, Valencia, Fabregas og Defoe. Men scorte ikke Ashton for West Ham også? For han fikk kun 2 poeng her, for å ha spilt 68 minutter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror ikke det var Ashton sitt mål - så mer ut som et selvmål. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Typisk. Gamsten ble fratatt assisten... Downing bommet på straffe, og i steden for å få poeng så fikk jeg minus for straffemiss.. Aff. Walcott bommet på en 100% sjangs. Og jeg er sikker på at det var Ashton sitt mål.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For en runde til nå! 4 spillere som klarte å skrape sammen hele 6 poeng! Ikke verst! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg leder jo! Artig! Og jeg har en del spillere igjen i morgen, tror jeg. Morsomt spill! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Drittrunde. 15 poeng på 5-6 spillere. Jeez. Håper spillerne i morgen gjør det bedre. Men surt at Gerrard var skadet da, måtte bytte ut ham for Fagan. Og kapteinsbindet måtte gå til Arteta da, som selvfølgelig bare fikk 2 poeng for å spille og bommet på en 100%-sjanse. BAH! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) 19 poeng fordelt på tre spillere (Zaki står for 16 av de 19) og syv som skal i aksjon i dag så får jeg håpe at jeg klarer å karre meg over 60 poeng totalt. Edit: Men jeg kommer jo til å mangle folk uannsett når runden er over, har to United spillere som ikke teller denne runden + en fra fulham og en av innbytterne er skadet i tillegg så det blir en spiller med 0 poeng uannsett hvordan jeg snur og vender på det denne runden. Endret 31. august 2008 av Manx Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Clichy og Fabregas med tilsammen 11 poeng. Benken min fikk 7-8 poeng tror jeg. -.- Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 28 poeng på 3 spillere til nå. 12 på Johnson, 14 på James og 2 på Ashton (Arrg, hvorfor ble ikke han tildelt målet?! ). 6 spillere som skal spille i dag, og 2 United-spillere som forhåpentligvis skaffer meg noen poeng seinere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 jeje, fikk 50 poeng. bør se meg fornøyd me det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 46, ny rekord! Og det uten Tevez, Ferdinand og Evra! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå