Alastor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hadde det ikke vært for Carew hadde jeg liggi enda lengre ned enn jeg allerede gjør Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Samme her. Carew ble redningsmannen min i går. Hadde det ikke vært for han hadde jeg hatt stakkarslige 10 poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Head to Head : Hardstyle United 10-9 Aspill's Army Enorme summer! :!: Endret 24. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 både hangeland og carew på rundens lag. Elskbart når nordmenn gjør det bra i PL. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Forjævlig at Everton absolutt måtte slippe inn mål på slutten i går, så P.Neville mista cleen sheet-bonusen sin. Kanke stole på Everton vettu Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som ruller Elano her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 æsj, hvorfor er jeg på 54 plass...med 16 poeng da Elano omtrent fikk mer enn det oO Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Runden har sikkert ikke blitt oppdatert ennå, vent til litt senere i løpet av kvelden eller i morgen så er alle poengene på plass på tabellen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Uff, fikk ikke mer en 29 poeng jeg. Håper Rio gjør det bra i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jævla typisk at jeg fjernet Fuller før runden. Hadde og tenkt Deco, men jeg glemte han. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hva søren? Ligger plutselig på 2.plass! yay! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Da vil jeg gjerne sende en liten takk til linjedommeren i United kampen som gjorde at jeg tapte minimum 8 poeng, siden de klarte å annulere målet til Rooney Men 51 poeng så langt, så får jeg se om det dukker opp noen bonus poeng til på noen av spillerene mine... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hmpf, jævlig genialt å ha Kranjcar på laget må jeg si. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Hmpf, jævlig genialt å ha Kranjcar på laget må jeg si. Er jo sånne ting som gjevner seg ut i løpet av en lang sesong, er noe dritt for oss med mang United spillere på laget til helgen også side de ikke er med i den runden... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Da vil jeg sende en takk til Darren Fletcher som plutselig fant ut at han skal begynne å sette mål i flertall, og uten å si ifra til meg først Jaja, har gått heller labert, tror jeg. Tapt mye poeng unødvendigheter. 51 poeng her også, men Manx sitt lag er jo en blatant kopi av mitt, såeh... Edit: VAR en kopi, har endra seg ganske mye fra den originale rekka du stilte. Endret 25. august 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Var er vel korrekt ja, er 6 bytter fra første runde så jeg skulle jo egentlig ha hatt 24 poeng mer enn det jeg har nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jajamen, mitt nye lag fra neste runde: (mangla keeper gitt): Cech Bosingwa - Ferdinand - Hangeland - Brown Nasri - Elano - Deco Carew - Agbonlahor - Santa Cruz Burde gjøre vei i vellinga, iallefall bedre enn hittil . EDIT: Jeg burde bytte ut Brown og Ferdinand med reserver for neste gameweek? Ser united ikke er med på lista. EDIT2: Solgte Ferdinand jeg, tok in carragher . Må bare huske å bytte før neste runde igjen. Endret 25. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Uten keeper så slipper du jo noen minuspoeng Har gjort tre bytter selv, inn med Bosingwa, Elano og Zaki. Så må jeg satse på at alle reservene mine spiller siden jeg fremdeles har 2 United spillere på laget, så da kommer jo Hangeland og Giovanni inn for meg... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Laget mitt til neste runde: Schwarzer Clichy - Laursen - Ferdinand - Evra Mache Cesc - Modric Carlos Tevez - Torres - Darren Bent Mache og Fabregas er endelig hjemme (bare glad for spillets vegne), så jeg forventer mere poeng. Darren Bent kommer seg tilbake sammen med Tottenham utover sesongen tror jeg. Fornøyd med laget, selv om jeg kunne ønsket meg en keeper fra de "fire store". EDIT: Hvorfor fikk min Bent 2 poeng, imens andres fikk 4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hadde du han som reserve, vet ikke om det har noe å si... Visst noen har en spiller til kaptein blir poengene doblet, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå