abene Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Opera 9.5 ble lansert for noen uker siden – vi har testet den nye versjon. Les mer Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 for de som liker å holde seg helt oppdatert, har opera en blog der de legger ut ukentlige builds (noenganger oftere også) Greit sted å følge med på utviklingen. http://my.opera.com/desktopteam/blog/ Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da fortsetter jeg å bruke den siste versjonen av Firefox Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg syntes fremdeles Opera behandler / formaterer endel nettsider litt merkelig? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ikke så mye teknisk analyse her nei. Ikke mye tekst per punkt heller, for 6 sider en måtte bla gjennom sitter en ikke igjen med mye mer enn en noe detaljert produktbeskrivelse. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Er nettsiden sin skyld. Forøvrig er det en konto på Opera communityet my.opera.com man trenger for å bruke Opera Link. Her er det også tilbud som blog, 300MB opplastingplass, fotoalbum mm. edit, bedre sent enn aldri. editedit; Ikke så mye teknisk analyse her nei. Ikke mye tekst per punkt heller, for 6 sider en måtte bla gjennom sitter en ikke igjen med mye mer enn en noe detaljert produktbeskrivelse. Det skal nok litt mer til for at HW går i dybden til annet enn Firefox ja. Men det viktigste er at HW brukerene ser at det ikke er noe stor forskjell på Opera og Firefox. For de som bladde seg til Konklusjonen. Endret 7. juli 2008 av Ståle Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Føler denne "testen" var alt for overfladisk; nesten bare oppsummering av fakta. Testen kunne med fordel inneholdt mer om hvordan artikkelforfatteren oppfatter programmet, hvordan de nye skinene fungerer. men vi synes nettleseren generelt er blitt bedre, og surfingen går raskere. På hviken måte bedre og raskere? Endret 7. juli 2008 av dabear Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 editedit;Ikke så mye teknisk analyse her nei. Ikke mye tekst per punkt heller, for 6 sider en måtte bla gjennom sitter en ikke igjen med mye mer enn en noe detaljert produktbeskrivelse. Det skal nok litt mer til for at HW går i dybden til annet enn Firefox ja. Men det viktigste er at HW brukerene ser at det ikke er noe stor forskjell på Opera og Firefox. For de som bladde seg til Konklusjonen. Denne "testen" var like tynn som den Firefox 3 fikk. Savner en mer teknisk gjennomgang av begge, men det er sikkert jeg som er rar. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 HW har jo ikke så god tid til så mye for tiden. iPhone kommer jo snart. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kunne jo nevnt at Opera Link også fungerer mot Opera Mini (mobiltelefonutgaven av Opera). Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ja, nå er det bare for Safari å slutte og suge så kan den vanne ut nettleser testene ytterligere Kunne jo nevnt at Opera Link også fungerer mot Opera Mini (mobiltelefonutgaven av Opera).Et svært godt poeng for mobilsurfere som lett vil ha sine lenker tilgjengelige på aparatene sine. Firefox vil nok ikke se sine mobile browser før mot slutten av året. Endret 7. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fint at HW iallefall merker seg at Opera er brukbart. Jeg finner Opera bedre enn FireFox, og kunne aldri bytte. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Noe tynn test vil jeg si. Én ting som jeg savner i testen er omtale av "mouse gestures". Dette er etter min mening en genial funksjon som Opera har hatt lenge. Videre burde det også ha vært nevnt i testen at Opera har IRC-klient, epost-klient, bittorrent-klient og download manager. Dette gjør Opera etter min mening til en komplett "internettpakke". Det mest positive for mitt bruk er allikevel mouse gestures og passordhuskeren. Anbefaler alle som bruker Opera til å aktivere mouse gestures. Lenke til kommentar
.H.K.O. Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bruker stort sett alltid opera. Men nylig fjernet de muligheten for å slette nedlastede filer direkte fra download baren. Kansje en filleting for noen. Men jeg savner den funksjonen veldig. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 HW har jo ikke så god tid til så mye for tiden. iPhone kommer jo snart. Samtidig så er det sommerferie, og vi må vel regne med litt agurknyheter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Veldig fornøyd. Endret 7. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ser at flash-sider som drawball fortsatt er like tomme. Men det er kanskje siden som blokkerer for nettleseren. Endret 7. juli 2008 av O.J Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Denne "testen" var like tynn som den Firefox 3 fikk. Savner en mer teknisk gjennomgang av begge, men det er sikkert jeg som er rar. Men som Firefox og Opera er idag rett fra installeren. Så er jo Opera mer spekket med funksjoner. Men med addons til Firefox som sørger for lik funksjonalitet som Opera. Hvordan er det mest rettferdig å teste? Hvem er det som ikke bruker addons til Firefox feks. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ser at flash-sider som drawball fortsatt er like tomme. Men det er kanskje siden som blokkerer for nettleseren. Tommelfingerregel: Alt som har med Flash å gjøre, er Flash sin skyld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor ikke kjøre en stortest av FireFox, Safari, IE og Opera sammen? Da blir det lettere å sammenligne dem og man kan teste diverse "problemsider" på de forskjellige browserene og legge screenshot side ved side så vi lett kan bedømme forskjellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå