Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Tips til å style Ford Mondeo...

Anbefalte innlegg

Har lyst til å style min ford mondeo med lys ol innvendig. Men jeg finner ikke noen sider som jeg kan se på... Kan noe hjelpe meg litt på vei??

EIDT: Tar imot tips til hvordan den kan styles opp! Kom med forslag jeg er nybegynner...:p

Endret av Oddy26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er, jeg finner liksom ingen internett butikk eller real life butikker jeg kan se i....!

Du har vel sett en diode? Du ønsker lys inne i luftkanalene, da tar du jo bare ut dashboardet og monterer diodene på innsiden. Eller lurer du på hvordan det vil bli seende ut?

Lenke til kommentar

cossiemk1: For det første den cossmiske tulling! Så er dette en plass for å spør om hjelp ikke holde narr av folk! Jeg bor på landet men ikke på en bondegård.

Pluggen: Takk skal kikke litt på disse linkene du sendte....

Brød: Ta ut dashbordet? Hva mener du med det? Ja jeg vet hvordan det blir seenes ut inni:P Iallefall nesten...Hvis du har noen bilder av din bil.. setter jeg pris på et bilde... Hvordan bytter du ut lysene rundt speedometeret?

Lenke til kommentar

Om du f.eks skal ha blått lys i ventilene, så er det vel bare å vippe ut selve "grillen" forran for å komme til på innsiden ;)

En annen ting du kan gjøre er å montere en katode (finner du på microplex) under dashbord og bak på forsetene for å få belysning på beina til alle 4 ;)

Det er forøvrig mye lurere å bestille til PC fordet det er mye billegere enn å kjøpe til bil ;)

De går forresten på 12V begge deler, så trenger ikke å gjøre stort for å få de til å funke :)

For å finne ut hva du har i instrumentene ville jeg enten plukket det ut for å sjekke eller høre med Ford-forhandler, så bestilt samme pærer i blått fra f.eks Dioder.no ;)

Hva med å bytte ut lysa i hanskerom/bagasjerom? Kan være greit å ha hvitt i taket på bilen, men kanskje LED´s der også, så får du mye mer lys!