Gå til innhold

Guitar hero aerosmith - bra?

MrL

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt lyst på guitar hero, men tenkte jeg kanskje skulle kjøpe aerosmith siden det er det nyeste. Er spillet noe bra? Og en annen ting, går det ann å bruke den gitaren og koble den til PC? Isåfall hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har i grunn litt delte meninger om spillet. Nå har jeg spilt Rock Band en stund, så det var litt deilig med andre (og ikke minst NYE) sanger. Men spillet er lett - mye lettere en Guitar Hero 3 hvis du har sett eller prøvd det før.

I sistnevnte er jeg på nivået at jeg klarer de fleste sangene på Expert - med unntak av tre (Raining Blood, One og TTFAF). De gidder jeg bare ikke å prøve flere ganger. På Aerosmith derimot, klarte jeg alle sangene på første forsøk (Expert) - og ble praktisk talt ferdig med spillet på 2 kvelder.

Sangene som er med i spillet er helt greie. Liker du Aerosmith har du sikkert hørt de fleste før, men om du er som meg - og aldri hatt helt sansen for de, er det mange nye sanger. Noen av de er også på grensen til å være kjedelige :(

Hadde jeg vært deg - og ikke har Guitar Hero fra før, ville jeg heller kjøpt Guitar Hero 3. Der kan du også laste ned nye sanger - noe du ikke har muligheten til på Aerosmith. Se på Aerosmith som en "expansion" til Guitar Hero 3, for i praksis er det nettopp det det er.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Jeg syntes Aerosmith er helt greit, har en del gode sanger om du liker Aerosmith. Det er også en del andre sanger laget av andre artister også da. Trur det er rundt 60% av sangene som er laget av Aerosmith. Jeg likte spillet veldig godt, men håper 4eren blir mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...